به کارگاه نرم‌افزارنویسی کمک کنید

نرم‌افزار تفکر است و نرم‌افزار نویسی تلاش برای شبیه‌سازی اندیشه یا کاری است که بشر سال‌های سال و با روش‌های سنتی آن را انجام داده است. همه نرم‌افزارها از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین آنها نوشته می‌شوند تا انجام کار یا فرآیند محاسبه‌ای را مدیریت کنند. به همین دلیل است که نرم‌افزار نویسی هدف می‌خواهد. بلد‌بودن کلی دستور و الگوریتم یا مهارت در استفاده از پایگاه داده‌ها و ابزارهای گرافیکی، وقتی قرار نباشد به هدفی خاص منتهی شود، مثل رانندگی‌کردن قهرمان فرمول یک، پشت فرمان یک فراری آخرین مدل، دور میدان یک شهر کوچک است.
کد خبر: ۵۶۸۱۳۸

به همین دلیل ما در کلیک فکر کردیم بهتر است برای مشکلات و نیازهای شما نرم‌افزار بنویسیم. شاید دانش‌آموزی باشید که می‌خواهید نرم‌افزار تبدیل واحدهای فیزیکی به هم را خودتان بنویسید، یا دانشجویی که می‌خواهید وب سایتی علمی در حوزه تخصصی خودتان راه بیندازید، شاید هم شما همان بقال سر کوچه دفتر روزنامه ما هستید که می‌خواهید حساب و کتاب‌های خودتان را روی گوشی هوشمند جدیدتان نگهدارید، یا احتمالا خانم خانه داری هستید که اراده کرده‌اید شوهرتان کمی لاغر شود و حالا می‌خواهید کالری‌هایی را که او هر روز استفاده می‌کند یا می‌سوزاند جمع و تفریق کنید، حتی می‌توانید یک کوهنورد باشید که قصد دارد اطلاعات هر مسیر کوهنوردی را به صورت داده‌های قابل جستجو ذخیره کند.

خلاصه هر شغلی که داشته باشید و هر قصدی که دارید، رایانه می‌تواند به شما کمک کند. اما رایانه‌ها موجودات هوشمندی نیستند. برای هر کاری باید آنها را آموزش داد و آموزش در این حوزه یعنی نرم‌افزای مناسب که بتواند کار شما را بخوبی انجام دهد.

اما راستش را بخواهید ما که علم غیب نداریم. خیلی که هنر کنیم، می‌توانیم چند موضوع یا مشکل کوچک مثل آنهایی که مثالش را زدیم، پیدا کنیم و به شما کمک کنیم تا با ساده‌ترین روش ممکن، نرم‌افزار مناسبی برای رسیدن به هدفتان بنویسید. این خود شما هستید که می‌توانید به ما کمک کنید و بگویید که چه کار می‌خواهید انجام دهید. شما از ما بخواهید و ما برای شما پیچیدگی‌های فراوان این صنعت بزرگ را به زبانی ساده بازگو خواهیم کرد.

صحبت از صنعت بزرگ شد، تا یادمان نرفته بگوییم که نرم‌افزارنویسی غیر از این‌که یک صنعت است، یک تفریح بزرگ هم هست. اگر در هفته‌های آینده همراه ما شوید، حقه‌های نرم‌افزاری زیادی را برایتان رو خواهیم کرد که به کمک آنها خواهید توانست حس لذتبخش خلق‌کردن را نیز تجربه کنید. خلق یک نرم‌افزار هوشمند که می‌تواند علاوه بر حل مشکلات ریز و درشت شما، ثروت هم برایتان به ارمغان آورد.

براستی زیرساخت‌های لازم برای چه شغلی در دنیا بسادگی و آسانی نرم‌افزار‌نویسی در دسترس قرار دارد. یک رایانه، یک میز تحریر، یک صندلی راحت و مغز شما، بفرمایید پول در بیاورید. یادمان نرود که ارزش افزوده واقعی این صنعت در تفکری است که پشت آن قرار دارد و آن هم مفت و مجانی به شما اعطا شده است. پس شکرگزار خداوند باشیم و از مغزافزارمان برای تولید ثروت استفاده کنیم. کاری که هندی‌ها هوشمندانه انجام دادند و میلیون‌ها شغل و میلیاردها ثروت برای کشورشان به ارمغان آوردند. چرا ما این کار را نکنیم؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها