حق با شماست

نوسانات برق در منطقه نارمک

اسماعیل‌زاده از کرج: در باغستان کرج نبش کوچه بیستم گلستان، فضای نسبتا بزرگی قرار دارد که می‌توان آن را به فضای سبز تبدیل کرد تا ساکنان این منطقه از آن استفاده کنند. از مسئولان می‌خواهیم رسیدگی کنند.
کد خبر: ۵۶۷۵۵۴

حبیبی از تهران: جوی‌های خیابان وزیری‌‌پور در بلوار میرداماد بسیار کثیف و پر از زباله است که همین امر باعث گرفتن جوی آب و سرازیر شدن آب در خیابان شده است. از مسئولان شهرداری منطقه می‌خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند.

جمعی از شهروندان تهرانی: حال که هوا رو به گرمی می‌رود خوب است شهرداری با سمپاشی درختان کاری کند که حشرات موذی کمتری در سطح شهر جمع شود.

یک‌ شهروند از تهران: چند بار در طول این هفته به علت نوسان جریان برق وسایل برقی ما در منطقه نارمک دچار نوسانات شدیدی شد. علت این امر چیست؟

جوابیه: در پی درج پیامی در بیست و ششم فروردین با عنوان «خمین مرکز اهدای خون ندارد» مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط‌عمومی سازمان انتقال خون ایران با ارسال دورنگاری اعلام کرد: طبق آخرین بازنگری در سطح‌بندی شبکه خونرسانی کشور برای این شهرستان مرکز موقت خونگیری لحاظ شده است که فاکتورهای متعددی از جمله جمعیت، تراکم جمعیتی، فاصله تا نزدیک‌ترین پایگاه انتقال خون، تعداد تخت‌های فعال بیمارستانی، میزان حوادث و سوانح، میزان شیوع بیماری‌های عفونی و عوامل متعدد دیگری منظور شده است.همچنین زمینی از سوی فرمانداری شهرستان خمین جهت احداث مرکز انتقال خون در اختیار اداره کل انتقال خون استان مرکزی قرار گرفته و با رایزنی‌های انجام شده، اعتباری از سوی استانداری مصوب شده که تنها 20 درصد آن تخصیص داده شده است؛ لذا طرح مذکور به علت کمبود اعتبار در مراحل ابتدایی متوقف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یك شهروند از تهران :
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
۰
۰
چند ماهی است در خیابان پیروزی بلوار ابوذر برق دارای نوسانات زیادی است علت آن چیست ؟

نیازمندی ها