اسد:پاسخ صهیونیست‌ها را قاطعانه می‌دهیم

موشک‌های اس 300 وارد سوریه شد

بشار اسد از رسیدن اولین محموله از موشک های روسی "اس 300 " به سوریه خبرداده است وافزوده؛ به‌زودی بخش دیگر این تسلیحات دفاعی به سوریه خواهد رسید.
کد خبر: ۵۶۷۲۷۲
موشک‌های اس 300 وارد سوریه شد

وی از پیروزی ارتش سوریه در جنگ با گروه های تروریست مسلح دربخش های مختلف خاک سوریه خبرداد.

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه اعلام کرده درصورت تکرار حمله رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، دمشق با قدرت و قاطعانه پاسخ خواهد داد.

روزنامه فلسطینی المنار به نقل از تلویزیون المنار نوشت؛ بشار اسد دراین گفت‌وگوی اختصاصی از پیروزی های اخیر ارتش سوریه درجنگ با گروه‌های مسلح تروریست در داخل خاک سوریه و از تغییر موازنه قدرت به سود ارتش سوریه خبرداد.

بشاراسد رئیس جمهوری سوریه افزوده است؛ سوریه و حزب‌الله دریک محور قراردارند و گروه‌هایی از رزمندگان حزب‌الله درمناطق مرزی با لبنان با گروه‌های مسلح می‌جنگند اما این ارتش سوریه است که در داخل خاک سوریه با گروه‌های مسلح تروریست نبرد می‌کند وبه این جنگ خود با تروریست‌ها تا سرکوب کامل آنها ادامه خواهد داد.

رئیس جمهوری سوریه دراین گفت‌وگو ومصاحبه اختصاصی با تلویزیون المنار ضمن انتقاد از مواضع کشورهای ترکیه، عربستان سعودی وقطر درحمایت‌های مالی وتسلیحاتی خود از گروه‌های مسلح تروریست در داخل خاک سوریه از حضور نزدیک به یک‌صد هزار فرد مسلح وابسته به این کشورها و برخی دیگر از کشورهای عربی و اروپایی در داخل خاک سوریه خبرداد.

دربخش دیگری از این مصاحبه بشاراسد از موافقت مقدماتی دمشق برای حضور و مشارکت درکنفرانس ژنو_2 خبرداده، اما درحین حال وی چندان به نتایج حاصل از این نشست اظهار امیدواری نکرده است.

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه درباره مساله رژیم صهیونیستی هم گفت؛ ارتش سوریه با قدرت وفورا ً به هرگونه تجاوز جدید رژیم اسرائیل به خاک سوریه پاسخ خواهد داد، و در عین حال افزود؛ دولت سوریه درمقابل هیچ گروه سوری که بخواهد برای آزادی جولان اشغالی برضد رژیم اشغالگر دست به مقاومت بزند نخواهد ایستاد.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
۰
۰
تحویل موشك به سوریه وحمایت علنی حزب اله ازارتش آن كشور نشان از وضعیت وخیم و روبه افول ارتش سوریه دارد
حیران
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
۰
۰
می خواستم بدونم این عزیزان از كجا میارن این اطلاعاتو

نیازمندی ها