نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم شخصی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که نه تنها تمام مشکلات کشور را حل کند بلکه گام بلندی در جهت تحقق اهداف برنامه 5 ساله پنجم و سند چشم انداز 1404 بردارد.
کد خبر: ۵۶۷۱۵۳
رئیس جمهوری انتخاب شود که مشکلات را حل کند

علی اکبر ولایتی در مسجد رسول (ص) شهر قزوین در جمع مردم این شهر افزود: در صورتی که مورد اعتماد مردم ایران قرار گیرم این مسئولیت مهم را به دوش خواهم کشید و مشکلات را به سمت حل شدن  پیش خواهم برد.

وی گفت: مشکلات اقتصادی و روابط خارجی دو مشکل مهم امروز کشور است که به هم وابسته است ،نمی شود مشکلات اقتصادی ، صادرات ،‌ واردات و ارتباط پولی و بانکی را بدون اصلاح روابط خارجی حل کرد؛ این نیاز به تجربه ، تدبیر و توسعه روابط با دیگر کشورها دارد.

ولایتی افزود: مگر می شود دانشگاه های ما در حوزه علم و فناوری پیشرفت کند بدون اینکه با مراکز علمی دنیا ارتباط داشته باشد.

وی یکی از مسئولیت های مسئولان دستگاه خارجی را فراهم کردن زمینه های کار برای جوانان در دیگر کشورها دانست و گفت: مسائل اقتصادی داخلی و مسائل روابط خارجی کاملا به هم پیوسته اند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: تورم سالانه کشور بیش از 30 درصد و تورم نقطه ای بیش از 40 درصد است و این به معنی کاهش قدرت خرید مردم و  فقر تدریجی مردم است.

ولایتی در عین حال تاکید کرد: مهم ترین کار رئیس جمهور ، شناخت مشکلات و آسیب شناسی مشکلات بدست متخصصان و دریافت راهکار برای معالجه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اقتصاد است.

وی تاکید کرد: دولت باید قانون را اجرا کند، قانونی که مجلس تصویب و شورای نگهبان آن را تایید کرده است.( واحدمرکزی خبر)
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها