ولایتی در همایش مرکز همبستگی حقوق‌دانان

با اجرای اصل 44مشکل اقتصادی نداشتیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه ما فارغ از اینکه چه نتیجه ای حاصل خواهد شد باید حضوری پرشور در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم .
کد خبر: ۵۶۷۰۵۹
حضور پرشور در انتخابات مهمترین اصل است

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، دکتر علی اکبر ولایتی در دیدار با مردم زنجان افزود: مصرع اول حماسه سیاسی حضور پرشور در انتخابات است.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی به معنای این است که آحاد مردم به رغم تمام مشکلات پای این نظام ایستاده اند گفت: ملتی که با شرافت از انقلاب خود دفاع می کند نباید به این میزان بیکار داشته باشد.

ولایتی افزود: امروز بیکاری و نبود شغل بیش از هر چیزی مردم به ویژه جوانان را اذیت می کند.

وی با بیان اینکه در برنامه پنج ساله، رشد 8 درصدی برای اقتصاد پیش بینی شده است گفت: بی ثباتی در تصمیم گیری ها یکی از بزرگترین مسائل و مشکلاتی است که اقتصاد کشور با آن مواجه است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در عین حال افزود: در حوزه سیاسی بی تردید ایران قدرت اول منطقه است و هیچ کشوری در این منطقه از فلسطین تا خلیج فارس و از خلیج فارس تا قفقاز تأثیرگذارتر از ایران در حوزه سیاسی نیست به طوری که دشمنان ما حتی آمریکا به صراحت می گویند حل مسئله سوریه، عراق، فلسطین و افغانستان بدون مشارکت ایران ممکن نیست.

وی گفت: امروز ایران اگر چه به لحاظ سیاسی، امنیتی و دفاعی در منطقه اول است اما در حوزه اقتصادی ، شرایط این گونه نیست.

ولایتی با تأکید بر بازسازی اقتصادی کشور افزود: بدون بازسازی سیاست و روابط خارجی، امکان بازسازی اقتصادی وجود ندارد. سیاست خارجی باید به گونه ای تنظیم شود که این همه تحریم نداشته باشیم ، با تدبیر می توان روابط خارجی را تنظیم کرد و بدین ترتیب می توان گام بلندی در رفع تحریم ها برداشت.

وی گفت: در بازسازی اقتصادی به جای توجه به اقتصاد توزیعی و مصرفی باید به تولید توجه و آن را احیا کرد.

ولایتی درباره موضوع هدفمندی یارانه ها هم افزود: هدفمندی یارانه ها آن گونه که مجلس تصویب کرده اجرا نشده است و بر اساس قانون باید 30 درصد درآمد حاصل از اجرای هدفمندی یارانه ها به بخش تولید اختصاص داده می شد.

وی نخستین سفر تبلیغاتی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری با سفر به استان زنجان آغاز کرد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به شهر زنجان از طرف مقامات و مسئولان محلی مورد استقبال قرار گرفت و سپس با حضور در گلزار شهدای زنجان به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کرد.

ولایتی که با کاروانی از خودروها مشایعت می شد پس از عبور از خیابان های زنجان به مسجد جامع این شهر رسید و در آستانه ورود به صحن مجلس با شعارهای ولایتی، ولایتی حمایتت می کنیم- صل علی محمد یاور رهبر آمد- همسنگر شهیدان خوش آمدی به زنجان از طرف مردم، امام جمعه و روحانیت استان به گرمی استقبال شد.

وی پس از سخنرانی در مسجد جامع زنجان به دیدار حضرت آیت ا... خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان رفت و دقایقی با ایشان به گفتگو پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها