بازتاب یک​گزارش در پیامک‌های شما

درج گزارش «این بیمار حرف نمی‌زند» درباره ضرورت توجه به سلامت جنسی خانواده، بازتاب گسترده‌ای در میان پیامک‌های شما مخاطبان گرامی و همیشه همراه داشت.
کد خبر: ۵۶۶۴۲۴

بسیاری از شما ضمن استقبال از طرح چنین مباحثی که دامنگیر خانواده‌هاست، خواسته بودید برایتان بگوییم برای حل مشکل اختلالات جنسی به کدام مرکز و متخصص مراجعه کنید.

باید بگوییم کلینیک‌های سلامت جنسی نزدیک به یک دهه است در کشور ما فعالیت می‌کنند. برای درمان چنین بیماری‌هایی می‌توانید به این مراکز مراجعه کنید. افزون بر این متخصصان رشته بیماری‌های زنان و اورولوژی هم می‌توانند در این زمینه کمک کنند.

در هر حال موضوعی که مهم است این‌که نباید از کنار این نوع بیماری‌ها براحتی گذشت، چون تبعات جبران‌ناپذیری بر زندگی مشترک بر جا می‌گذارد. ضمن سپاس از شما همراهان، در زیر به برخی پیامک‌های شما از میان شمار زیاد آنها اشاره می‌کنیم.

زارعی از همدان: گزارش «این بیمار حرف نمی‌زند» درددل خیلی از خانم​ها را بیان کرده ولی ای کاش مرکزی را به خوانندگان معرفی می‌کردید که برای درمان به آنجا مراجعه کنند.

بی‌نام: تشکر از گزارش خوبتون. کاملاً با آن موافقم چون خودم دو سه سال اول زندگی این مشکل رو داشتم تا این‌که با همسرم صادقانه صحبت کردم و اون متقاعد شد و الان که سیزدهمین سال ازدواجمونه رابطه خوبی داریم و کنار هم سخت‌ترین مشکلات را حل کردیم.

سجاد حسنوند: اگر هر چند وقت، موضوع سلامت جنسی مطرح شود، زنان و مردان بیشتر به این موضوع توجه می‌کنند.

بی‌نام: از گزارش سلامت جنسی ممنون. امیدوارم این شروعی خوب باشد.

م.ب: با تشکر از موضوع خوب گزارشتون. متاسفانه توی کشور ما به این مبحث به دید بدی نگاه می‌کنن.

بی‌نام: واقعا گزارش فوق‌العاده‌ای بود. این جور اطلاعات برای ما جوان​ها خیلی خوبه تا در زندگی زناشویی موفق باشیم.

آقای 43 ساله: دو دختر دارم که متأهل شده اند. برای جوونا این مطالب لازمه.

بی‌نام: آموزش جنسی باید از دبیرستان شروع شود تا هم پسران و هم دختران از خطر آگاه شوند.

مرد 49 ساله: طرح مسائل جنسی بسیار لازمه و باید بیشتر به آن پرداخت. یک بار ازدواج ناموفق داشتم که فکر می‌کنم دلیل اصلی آن همین مسئله بود.

بی‌نام: خیلی کلی و سربسته بود. خود شما هم هنوز اون‌جور که باید به خاطر بایدها و نبایدها نتونستید یا نخواستید مطالب رو مستقیم و سرباز به خوانندگان بگید. مطالبی هست که اگه مستقیم گفته بشه خیلیها از وجود مشکلاتشون آگاه می‌شن.

تاجیک: با تشکر از این‌که در صفحه‌ای به مسائل جنسی پرداختید. به نظر من اگر به طور واضحتر مسائل جنسی را عنوان کنید بیشتر اختلافات خانواده‌ها از بین می‌رود.

بی‌نام: خوب است در این زمینه مردم را بیشتر آشنا کنید. متأسفانه در ایران، رابطه جنسی خوب جا نیفتاده است.

ربیعی بازنشستة: دربارة سلامت جنسی باید عرض کنم اطلاعات چندین سالة بنده به این مورد، عبارت است از اول: آگاهی و اطلاع‌رسانی حضوری زوجین، دوم: به​روزرسانی اطلاعات مربوط به همین برنامه، سوم: زوجین قبل از ازدواج دربارة آن باید با همدیگر صحبت داشته باشند. باید از همان اول، ریشه‌ای به آن نگاه کرد.

بی‌نام: گزارشتان خوب و واقعیت جامعة امروزی ما بود ولی خیلی کم و گنگ بود. درد بیشتر از اینهاست.

ولی‌پور از کرج: بیشتر دربارة این مسئلة بسیار مهم مطلب بنویسید و افراد جامعه رو آگاه کنید.

بی‌نام: گزارش نسبتاً خوبی بود ولی چرا کلی بیان نمودید؟ ما ناچاریم وارد جزئیات شویم زیرا کلی‌گویی راهگشا نیست.

بی‌نام: حرف و گزارش کافی نیست. چقدر مفید و خوب است اگر برنامة غربالگری باشه و بتوان برای زوج​های جوان برگزار کرد تا حداقل از سلامت جنسی و خواسته‌ها و تمایلات خود مطلع گردند.

به عنوان رسانه، تهیة گزارش کار ماست. چنین موضوعاتی چندین وجه دارد که رسانه‌ها و خود افراد فقط دو ضلع آنند.

بی‌نام: مطالب چاردیواری متنوع، آموزنده، شیرین و متفاوته. از زحمتی که برای خوانندگان این نشریه می‌کشید، ممنونم.

بی‌نام: درباره طلاق و حقی که زن برای طلاق از مرد می‌تواند بگیرد بنویسید و این‌که مرد بخواهد زن را طلاق دهد باید نصف مالش را به زن بدهد؟ به چه صورت به زن می‌رسد؟

موضوع، بررسی و در صورت امکان مطلبی در این زمینه تهیه و منتشر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها