از تلاش های آقای باجناق تا خداحافظی ملی پوشان

رونمایی از ورودی ها و خروجی های استقلال

در شرایطی که توجه تمام اهالی فوتبال به ماندن یا رفتن علی فتح الله زاده معطوف شده، اطلاع از نام بازیکنانی که فصل آینده در استقلال هستند، جالب توجه است. به ویژه آنکه امیر قلعه نویی تا چند روز دیگر مسافر آمریکاست و باید پیش از سفر به ینگه دنیا، اسامی نفرات مورد نظر خود را به باشگاه اعلام کند.
کد خبر: ۵۶۶۱۶۱
رونمایی از ورودی ها و خروجی های استقلال

به گزارش جام جم ورزشی ، جلسه سرنوشت ساز هیات مدیره استقلال تهران روز سه شنبه برگزار می شود؛ در این جلسه علاوه بر وضعیت کادر مدیریتی و فنی این باشگاه، در خصوص بازیکنان نیز بحث و گفت و گو صورت می پذیرد تا رسما از لیست خروجی و ورودی این تیم رونمایی شود.
حالا در شرایطی که توجه تمام اهالی فوتبال به ماندن یا رفتن علی فتح الله زاده معطوف شده، اطلاع از نام بازیکنانی که امیر قلعه نویی قصد فروش آنها را دارد، جالب توجه است. خبرهای دریافتی از باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که نام حسن اشجاری، عباس محمدرضایی و میثم بائو در لیست سرمربی آبی پوشان مشاهده نمی شود. دو نفر از این سه بازیکنی که نام آنها برده شده، نفراتی هستند که در نیم فصل دوم لیگ دوازدهم به لیست استقلال اضافه شدند. میثم بائو نیز اگر چه روزگاری هافبک مورد علاقه قلعه نویی بود اما حالا از وی فاصله گرفته و حتی تلاش های باجناقش - منصور عظیمی – برای نزدیک کردن وی، مفید فایده نبوده است. عظیمی که روزگاری حجت الاسلام علیپور – دبیر ستاد منشور اخلاقی - نام او را به عنوان یکی از افراد منشوری فوتبال اعلام کرد، در طول فصل گذشته یار غار قلعه نویی بود و در همه جا به همراه سرمربی استقلال دیده می شد. البته آشنایی قلعه نویی و عظیمی به دو فصل قبل برمی گردد، به جایی که امیر کارش را در تراکتورسازی تبریز آغاز کرد.
علاوه بر این سه بازیکن، نفراتی چون فرزاد حاتمی، پژمان منتظری، هاشم بیگ زاده و جواد نکونام نفراتی هستند که احتمال جدا شدنشان از استقلال زیاد است.  نام آنها در لیست قلعه نویی دیده می شود اما شرایط خودشان یا باشگاه به گونه ای است که فعلا امکان استفاده مجددا از آنها وجود ندارد. فرزاد حاتمی مهاجم بلند قامت آبی پوشان از بی عدالتی صورت گرفته در تقسیم پول میان بازیکنان شاکی بوده و خبر جدایی خود را به گوش مسئولان رسانده است. منتظری مدافع ملی پوش آبی ها ، سودای بازی در لیگ قطر را در سر می پروراند و در آخرین بازی استقلال با الشباب از جمع بازیکنان خداحافظی کرده است. جواد نکونام سرشناس ترین هافبک استقلال نیز به واسطه اختلافاتش با امیر قلعه نویی و علی امیری فکر جدایی از این تیم را در سر می پروراند. هاشم بیگ زاده هم از جمله فوتبالیست های مورد علاقه قلعه نویی است که به دلیل اختلافات اساسی با یکی از معاونان پر نفوذ ، متوجه شده نمی تواند در استقلال بماند.
حالا که تکلیف خروجی های استقلال مشخص شد، اطلاع از نام بازیکنانی که قرار است پیراهن آبی را در لیگ سیزدهم بر تن کنند، خالی از لطف نیست. تا به امروز در لیست قلعه نویی نام هادی عقیلی، احمد جمشیدیان، سید مهدی سیدصالحی  و مسعود نظرزاده قرار گرفته است. عقیلی سال گذشته در قطر بود اما برای این فصل علاقه دارد که مجددا در کنار مهدی رحمتی و امیر قلعه نویی باشد. جمشیدیان در سپاهان شاگرد قلعه نویی بوده و حتی در نیم فصل دوم لیگ دوازدهم مورد توجه استقلال قرار گرفت اما سپاهان با جدایی اش موافقت نکرد. سید صالحی هم سابقه دو فصل بازی در استقلال را داشته اما هرگز با امیر قلعه نویی در یک تیم نبوده است. او در تراکتورسازی عملکرد قابل قبولی داشت و توانست پس از رافخایی بهترین گلزن لیگ شود. نظرزاده نیز یکی از مدافعان گمنام لیگ است که با رفتن پژمان منتظری به استقلال می آید تا آبی پوشان در دفاع مرکزی با کمبود بازیکن مواجه نشوند.
امیر قلعه نویی کمتراز چند روز دیگر بار سفر به ینگه دنیا را می بندد اما قطعا پیش از سفر به آمریکا تکلیف خود و بازیکنان استقلال در لیگ سیزدهم را مشخص می کند؛ سرمربی آبی پوشان که سیتی زن آمریکاست سالی یکبار به این کشور سفر می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها