از تلاش های آقای باجناق تا خداحافظی ملی پوشان

رونمایی از ورودی ها و خروجی های استقلال

گزارشی از تغییرات مدیریتی استقلال و نقش ویژه امیر قلعه نویی

فتح الله زاده می رود، شهریاری می آید

«سردار شهریاری» که از وی به عنوان مدیرعامل بعدی استقلال یاد می شود از حمایت ویژه امیر قلعه نویی بهره مند است تا جایی که با سرمربی استقلال برای جلسه با وزیر ورزش قدم به داخل ساختمان معروف خیابان سئول می گذارد و خبرش نیز رسانه ای نمی شود!
کد خبر: ۵۶۶۰۱۱
فتح الله زاده می رود، شهریاری می آید

به گزارش جام جم ورزشی ، در حالی که روابط «وزرات ورزش» و «علی فتح الله زاده خویی» بدترین روزهای خود را پشت سر می گذارد ، خبرهایی در خصوص نزدیک شدن سردار شهریاری به صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران مخابره شده است. شهریاری همان مدیری است که سال ها سکان هدایت باشگاه صبا را در اختیار داشت و نامی آشنا برای علاقه مندان به فوتبال به حساب می آید.

پروژه تغییرات در باشگاه استقلال از مصاحبه فتح الله زاده و انتقاداتی که نثار وزارت ورزش کرد، کلید خورد. درست در روزهایی که بی پولی در مجموعه محمد عباسی موج می زد، مدیرعامل رسانه ای استقلال در گفت و گویی با یکی از خبرگزاری ها مدعی شد: «اگر تا سوم خردادماه به استقلال پول ندهند ، از این باشگاه می روم.» همین صحبت های کوتاه دلخوری شخص وزیر را به دنبال داشت تا جایی که وی در کمتر از 24 ساعت پاسخ تهدید فتح الله زاده را داد و گفت: «هرکس که نمی تواند کار کند، مسئولیتش را واگذار نماید تا مدیران کارآمد بر سر کار آیند.» این ماجرا ادامه داشت تا اینکه حالا خبر می رسد وزارت ورزش و جوانان تمایل دارد مدیرعامل تازه ای را برای استقلال انتخاب کند و گزینه مورد نظرش نیز کسی جز سردار شهریاری نیست.

سردار شهریاری از جمله مدیران مورد وثوق محمد عباسی است که سال گذشته با دستور وی به عضویت هایت مدیره استقلال درآمد و چه بسا اگر در همان مقطع زمانی اختلافات رسولی نژاد و فتح الله زاده حل و فصل نمی شد، به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال معرفی می شد.

مدیرعامل پیشین باشگاه صبای قم که از مدیران نفتی کشور نیز به حساب می آمد، حالا شرایطی به مراتب متفاوت تر از گذشته دارد؛ او اینک علاوه بر وزارت ورزش از حمایت شخص امیر قلعه نویی نیز بهره مند است تا جایی که با سرمربی استقلال برای جلسه با وزیر ورزش قدم به داخل ساختمان معروف خیابان سئول می گذارد و خبرش نیز رسانه ای نمی شود!

در ارتباط با حمایت پنهانی امیر قلعه نویی از مدیریت شهریاری بر استقلال، می توان به صدور بیانیه این مربی نیز اشاره داشت؛ سرمربی استقلال در آن بیانیه معروف از همه یاد کرد جزء فتح الله زاده تا شایعه اختلافات قدیمی او با مدیرعامل فعلی استقلال پررنگ تر از گذشته شود.

البته دراین میان نقش فتح الله زاده نیز حساس است؛ او هر چند با انجام مصاحبه های متفاوت قصد دارد مجددا به عباسی نزدیک شود اما بعید است این بار همان روش های تکراری، کارایی گذشته را داشته باشد.

انتظار می رود داستان تغییرات در باشگاه استقلال هر چه سریعتر به وقوع بپیوندد زیرا از یک طرف وارد فصل نقل و انتقالات بازیکنان شده ایم و از طرف دیگر دولت روزهای پایانی خود را سپری می کند، پس عباسی و همکارانش هر تصمیمی را که می خواهند بگیرند، باید در همین روزها عملی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها