فیلم های کمدی و دفاع مقدسی برای آخر هفته/ امروز و فردا مستربین، نابرده رنج و سه کله پوک را از تلویزیون تماشا کنید

امروز و فردا در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و فتح خرمشهر شبکه های مختلف فیلم های متنوعی را برای بینندگان تدارک دیده اند.
کد خبر: ۵۶۵۱۰۷
فیلم های کمدی و دفاع مقدسی برای آخر هفته/ امروز و فردا مستربین، نابرده رنج و سه کله پوک را از تلویزیون تماشا کنید



 
فیلم های سینمایی و تلویزیونی « گلوله شبح »، « خوش دست » /« تعطیلات با تیمون و پومبا »  ، « تا آخرین نفس » ، « نقشه بازی » ، « زخم شانه حوا » ، « پدر پر افتخار من  »/ « بازی »، « نابرده رنج »، « نارنیا 1 » ، «سه کله پوک »، « ماجراهای عید من و بابام » / « «آتش تصویر شده »  ، «کشتار» /  « شنل قرمزی 2 » ، «جانی انگلیسی ( مستربین )» ، « مامور بدرقه » / « همسنگار »، « ملک پدری » ، « مردی شبیه باران » پنجشنبه و جمعه 2 و3 خرداد ماه مصادف با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و فتح خرمشهر از شبکه‌های سیما روی آنتن می رود.


شـبـکـه یــک

فیلم سینمایی « گلوله شبح » به کارگردانی چی لئونگ لا، پنجشنبه 2 خرداد ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد .
در خلاصه داستان فیلم آمده: رییس یک کارخانه گلوله سازی به نام دینک برای وادار کردن کارگران به بیگاری یکی از آنها را متهم به دزدی گلوله می کند و در نمایشی توطئه آمیز سبب مرگ او می شود. پس از چند روز نوشته شدن برخی شعارها بر روی در و دیوار کارخانه خبر از وجود گلوله ایی به نام گلوله شبح می دهد. کشته شدن کارگران بیشتری با گلوله شبح سبب ایجاد رعب و وحشت در بین کارگران می شود. سانک دانکو کارآگاه خبره پلیس به همراه افسر پلیس تیان چنگ به پیگیری قتل ها پرداخته و متوجه می شوند که ...
چینک وان لو و نیکولاس تی سی  در فیلم سینمایی « گلوله شبح » محصول سال 2012 کره جنوبی بازی کرده‌اند .
فیلم تلویزیونی « خوش دست » به کارگردانی اکبر منصور فلاح و تهیه کنندگی محمد علیپور، جمعه 3 خرداد ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود .
در خلاصه داستان فیلم آمده : بیژن تزریقاتی ساده دلی است که تعجب خیلی ها را جلب کرده است. همه می‌گویند آنقدر خوب تزریق می کند که هیچ دردی احساس نمی کنی ، حتی بسیار برایشان جای شک است که نکند آمپول های آنها رامی دزدد و به دروغ می گویند زده است. در پی حوادث شیرین و گاه نیمه شیرین توسط پیرمردی از اهالی محل به نام حاج قاسمعلی که با بیژن ارتباط بسیار خوبی ایجاد کرده است ، ارث زیادی را به او واگذار می کند که....
رامتین خداپناهی، رامین ناصر نصیر، مهدی امینی خواه ، عباس جمشیدی و پرستو صالحی در این فیلم ایفای نقش کرده اند.


شبکه دو


انیمیشن « تعطیلات با تیمون و پومبا » به کارگردانی ککس سینگلتون و تهیه کنندگی کریس هندرسون ، پنجشنبه 2 خرداد ماه ساعت 7:30 از شبکه دو سیما در قالب برنامه « سینما صبحانه » پخش خواهد شد .
در انیمیشن « دور دنیا با تیمون و پومبا » محصول سال 1995 آمریکا خواهید دید: روزی رعد و برق به سر پومبا برخورد می کند و پومبا حافظه اش را از دست می دهد. تیمون خاطراتی را از سفرها و ماجراجویی های خودش و پومبا را برای پومبا تعریف می کند، شاید که پومبا حافظه اش را به دست آورده است .
انیمیشن « تا آخرین نفس » به کارگردانی تورج علوی پنجشنبه 2 خرداد ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
داستان این انیمیشن از تولیدات مرکز همدان در خصوص حمله عراق به ایران و خرمشهر و در پی آن مقاومت مردمی و سر انجام پیروزی و آزاد سازی خرمشهر را روایت می کند.
فیلم سینمایی « نقشه بازی » به کارگردانی اندی فیکمن و تهیه کنندگی مارک سیاردی محصول سال 2007  آمریکا ، جمعه 3 خرداد ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
در این فیلم خواهید دید: یک ستاره فوتبال به نام جوکینگ من یک دختر هشت ساله دارد که از ازدواج قبلی اوست و با همسر قبلی اش زندگی می کند، ولی روزی به سراغ جو می آید. جو در ابتدا از نگهداری دختر خود ناراحت است و امتناع می کند اما به تدریج اوضاع بهتر می شود. وجود دخترش باعث می شود بر شهرت او افزوده شود. جو طی ماجرایی از دخترش فاصله می‌گیرد اما ...
فیلم سینمایی « زخم شانه حوا » به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی حسن کلامی ، جمعه 3 خرداد ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد .
« زخم شانه حوا » با نقش آفرینی آهو خردمند، حسین عابدینی، سحر دولتشاهی و زهیر یاری روایتگر حماسه‌سازی، اسطوره پروری و در عین حال زخم‌های پیدا و پنهان مادران سترگ ایران زمین در هشت سال دفاع مقدس است و می کوشد آینه‌ای روشن و شفاف - گر چه کوچک - در برابر روح بزرگ مادرانی باشد، که اگر نبود حماسه مقاومت و البرز پایداری آنها، اکنون مام میهن در چنگال اهریمنان متجاوز، بدترین روزگار خود را سپری می کرد.

فیلم سینمایی « پدر پر افتخار من » به کارگردانی ایوس روبرت و تهیه کنندگی آلن پویره ، جمعه 3 خرداد ماه ساعت 23:00 از شبکه دو سیما پخش می شود .
داستان فیلم در مورد خانواده ای است که دارای دو فرزند پسر هستند، که روزی تصمیم می گیرند با هم به مسافرت به پاریس بروند. در آنجا به آنها خیلی خوش می گذرد و همین امر باعث می شود که پسر بزرگ‌تر تصمیم بگیرد در آنجا بماند و به خانه همراه والدینش باز نگردد، ولی بعد از یک روز ماندن در آنجا تصمیم می‌گیرد ...
ناتالی راسل و فیلیپه کاوبره در فیلم سینمایی « پدر پر افتخار من » محصول سال 1990 فرانسه بازی کرده اند .

شبکه سه


فیلم ‌سینمایی « بازی » به کارگردانی آبهینای دوو ، پنجشنبه 2 خرداد ماه ساعت 11 از شبکه دو سیما بازپخش‌ می شود.
در این فیلم خواهید دید: کبیر مالهوترا ثروتمند هندی از چند شخصیت برای سرمایه گذاری دعوت می کند. محل اقامت کبیر ملهوترا جزیره ساموس در یونان است. افراد دعوت ‌شده آقای راموسی نامزد نخست وزیری تایلند ، نیل رستوران دار ساکن استانبول، ویکرام کاپور بازیگر هندی و تیشا تنها زن دعوت شده که خبرنگار ساکن لندن است. پس از ورود میهمانان به جزیره ساموس بازی آقای مالهوترا آغاز می شود. ملهوترا هر سه مهمان را متهم به خلافکاری می کند. کبیر داستان دختری را تعریف می کند که ...
آبیشک باچان و کانگنا رانات در فیلم سینمایی « بازی » محصول سال 2011 هند بازی کرده اند .
فیلم تلویزیونی « نابرده رنج » به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی محمود رضایی، پنجشنبه 2 خرداد ماه ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش می شود .
« نابرده ‌رنج » که در سال‌های جنگ اتفاق می‌افتد، داستان اسد جوانی بیست و شش هفت ساله و از طبقه فرودست جامعه است. او برای امرار معاش خود و خانواده می خواهد یک شبه راه صد ساله را بپیماید و از آنجایی که آدم ساده ای است، هیچ گاه موفق به کسب درآمدهای نامشروع هنگفت نمی‌شود و نهایتا نیز به خاطر یک معماله قاچاق کالا که هیچ سودی هم از آن نصیبش نمی‌شود، به زندان می‌افتد. در زندان با راهنمایی‌های مادرش از یک گنج قدیمی و اجدادی، در روستای پدریش ( در مناطق جنگی ) مطلع می‌شود. مادر از او می‌خواهد که ...
کامبیز دیرباز و سام درخشانی در فیلم تلویزیونی « نابرده رنج » بازی کرده اند .
فیلم سینمایی « نارنیا 1 » به کارگردانی آندریو ادامسون، پنجشنبه 2 خرداد ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .
فیلم زمانی آغاز می شود که جنگ جهانی دوم به شدت در جریان است و لندن مرتباً¬ بمباران می شود. همه لندنی ها در پی یافتن جای امنی هستند تا از آسیب حملات هوایی در امان باشند خانم پونسی یـکی از ایـن افراد است . همسر او در جنگ است و او وظیفه دارد از بچه هایشان مراقبت کند. مادر برای دور نگه داشتن فرزندانش از جنگ، آنها را به منزل پروفسوری در یک منطقه روستایی می فرستد و در آنجا بچه ها از طریق یک کمد وارد دنیای افسانه ای نارنیا و با ماجراهای شگفت انگیزی روبرو می شوند.
تیلدا سویینتون و جورج هلنی در فیلم سینمایی « نارنیا 1 » محصول سال  2005 آمریکا و انگلیس بازی کرده‌اند .
فیلم سینمایی « سه کله پوک » به کارگردانی بابی هارلی و با بازی سین هایز محصول سال 2012  آمریکا  ،  جمعه 3 خرداد ماه ساعت14:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .
در این فیلم می بینیم: لری ، کرلی و مو سه بچه ای هستند که به پرورشگاه سپرده می شوند. آنها بسیار کودن و خراب کار و تنبل هستند و کسی به عنوان قیم حضانت آنها را نمی پذیرد. خانواده هارتر به دنبال حضانت بچه به پرورشگاه می روند و مو را انتخاب می کنند اما مو درخواست می کند خانواده هارتر ، گری و لری را نیز به عنوان فرزند خوانده بپذیرند اما آنها نمی پذیرند و به جای مو ، تدو را به عنوان فرزند خوانده می برند. پس از 25 سال پرورشگاه 830 هزار دلار مقروض می شود و باید آن را ببندند. هر سه تصمیم می گیرند در فرصت یک ماهه پول بدهی پرورشگاه را تهیه کنند. اما متوجه می شوند ...
فیلم سینمایی « ماجراهای عید من و بابام » به کارگردانی بهادر اسدی و تهیه کنندگی محمدرضا نجاتیان ، جمعه 3 خرداد ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود .
محمد مطیع، هوشنگ توکلی و اکبر وارث در فیلم سینمایی « ماجراهای عید من و بابام » از تولیدات سال جاری شبکه سه بازی کرده اند.
این تله فیلم با مضمونی کمدی داستان زندگی مردی را روایت می کند که نام او محمد مطیع است . او پیرمرد بازنشسته ای است که به همراه پسرانش طاهر و پژمان زندگی معمولی‌ای دارند. پژمان 4 سال است که با خانمی به نام شهرزاد عقد هستند ، اما پولی برای عروسی و گرفتن خانه ندارند . مطیع برای کمک مالی به خانواده اش در آخر سال به دنبال یافتن کاری موقت است . بنابراین به کار دوران جوانی اش یعنی نقاشی فکر می کند و مشغول نقاشی می شود. در یکی از مواردی که دعوت به نقاشی می شود به خانه مردی به نام توکلی می‌رود و ...

شبکه چهار

فیلم سینمایی طنز « آتش تصویر شده » به کارگردانی کون تایک ایم ، پنجشنبه 2 خرداد ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما باز پخش می شود .

فیلم درباره پسر بچه ای فقیر به نام جانگ سون است که استعداد ویژه ای در نقاشی سنتی کره دارد. او برای یادگیری درست و پیشرفت باید مورد حمایت قرار بگیرد. در یکی از روزها یکی از نقاشی های او به دستمرد هنرمندی می افتد و او این پسر بچه را برای سرپرستی و حمایت به یک استاد بزرگ می سپارد. جان سونگ پس از مرگ استاد به کشیدن کپی از آثار بزرگ نقاشی امرار معاش می کند تا دوباره به دلیل فقرتوسط یک تاجر حمایت می شود. تمام استعداد و توانایی خود را نشان می دهد و سعی دارد تا با تقلید از آثار هنرمندان قدیمی برای خود یک سبک به وجود آورد. او در نهایت ...

کون تایک ایم و یانگ اوک کیم در فیلم سینمایی « آتش تصویر شده » محصول سال  2002 کره جنوبی 
به ایفای نقش پرداخته اند.

**********************************
فیلم سینمایی « کشتار » به کارگردانی رومن پولانسکی ، جمعه 3 خرداد ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4 » از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد .

در این فیلم می بینیم: دو بچه مدرسه ای در محیط مدرسه با هم دعوا می کنند و دندان یکی از آنها می شکند. خانواده این دو برای عذر خواهی و حل مشکلات دور هم جمع می شوند. اما صحبت آنها مشکلاتعمیق تر خانوادگی آنها را نمایان می کند. کار به مشاجره میان والدین می کشد. آنها که در حقیقت این جمع را فراهم آورده بودند تا به راهکاری جهت آموزش رفتار صحیح به فرزندانشان برسند؛ خود کودکانه بهمقابله و مدافعه برخواسته با قهر و ستیزه جویی از یکدیگر جدا می شوند.

جودی فاستر و کیت وینسلت در فیلم سینمایی « کشتار » محصول مشترک سال 2011 لهستان ، فرانسه و آلمان بازی کرده‌اند .

**********************************

شبکه تهران

انیمیشن « شنل قرمزی 2 » به کارگردانی مایک دیزا، پنجشنبه 2 خرداد ماه ساعت13:30 از شبکه تهران پخش می شود .

در این انیمیشن خواهید دید: شنل قرمزی و مادر بزرگش به همراه گرگ و یک قورباغه در سازمانی به نام آژانس پایان خوش کار می کنند. این آژانس در عملیاتی سعی می کند تا هانسل و گرتل را از دست پیرزن بداخلاق نجات دهد، اما موفق نمی شود و پیرزن مادربزرگ را به دام خود می اندازد. مادر بزرگ می فهمد که پیرزن او را برای پخت کیک اسرارآمیز نیرو بخش ربوده است و اینکه هانسل و گرتل همدست پیرزنبداخلاق هستند. شنل قرمزی و گرگ و سنجاب همگی به دنبال مادر بزرگ می گردند. زمانی که شنل قرمزی به آنجا می رسد ناخود آگاه اسم آخرین ماده تشکیل دهنده کیک را به زنان می آورد و ...

هایدن پاناتیرئه ، گلن کلوز و پاتریک واربارتون در انیمیشن « شنل قرمزی 2 » محصول سال 2011 آمریکا به ایفای نقش پرداخته اند.

**********************************

40 دقیقه بامداد روز جمعه 3 خرداد ماه فیلم سینمایی « جانی انگلیسی (مستربین) » به کارگردانی پیتر هویت، از شبکه تهران پخش خواهد شد .

در این فیلم می بینیم: پاسکال سواز مرد ثروتمند خطرناکی است که قصد دارد حکومت انگلستان را به دست آورد ، به جانی انگلیش ماموریت داده می شود که انگلستان را از این خطر بزرگ نجات دهد.

روان اتکینسون ، تاشا دی و اسکانسلوس ، ناتالی ایمبروگلیا در فیلم سینمایی « جانی انگلیسی (مستربین) » محصول مشترک سال 2003 انگلیس ، فرانسه و آمریکا بازی کرده‌اند .

**********************************

فیلم تلویزیونی « مامور بدرقه » به کارگردانی سعید سلطانی، جمعه 3 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود .

در این فیلم خواهید دید : ماموری که در شرف بازنشستگی است به عنوان آخرین کارش باید شخصی که بازداشت شده را به بازداشتگاه تحویل دهد که مجبور می شود در مراسم خواستگاری دخترش شرکت کرده وشخص بازداشتی را یکی از همکارانش معرفی کند.

مهرانه مهین ترابی، سیروس گرجستانی و بهاره رهنما در فیلم تلویزیونی « مامور بدرقه » بازی کرده اند .

**********************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی « همسنگار »  پنجشنبه 2 خرداد ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش خواهد شد.

در این فیلم می بینیم : پس از محاصره شهرهای آبادان و خرمشهر توسط نیروهای عراقی تنها راه خروج از شهر بهمنشیر می باشد و مردم منطقه در وضعیت نابسامانی به سر می برند. ناخدا شریف که در جزیرهخارک زندگی می کند، پس از مطلع شدن از وضعیت مردم آن منطقه لنج خود را در اختیار دو تن از دوستان قدیمی خود قرارمی دهد تا این کار مهم را انجام دهند .

حمید با نمکی، حسین قفلی ، مهتاب صداقت و عباس جوادی از بازیگران اصلی فیلم تلویزیونی « همسنگار » به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی هومن کبیری می باشند .

**********************************

فیلم تلویزیونی « ملک پدری » جمعه 3 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده : پدری پیر از غم اعتیاد فرزندش ساسان سکته می کند . او پس از بهبودی نسبی شرطی برای اعضای خانواده تعیین می کند . مبنی بر این که هر کس پسرش را از اعتیاد برهاند خانهای ویلایی به او به ارث می رسد.

سید رضا حسینی ، کیانوش گرامی ، فریده دریامج ، علی ابوالحسنی ،عزت اله رمضانی فر، عبدالهادی محقق و مژگان ترانه در فیلم تلویزیونی « ملک پدری » به کارگردانی رسول صانعی و تهیه کنندگی ایرج سعدیاز تولیدات صدا و سیمای مرکز همدان به ایفای نقش پرداختند .

**********************************

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی « مردی شبیه باران » به کارگردانی سعید سهیلی ، جمعه 3 خرداد ماه ساعت 10 از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: منصور قاسمی یکی از فرماندهان برون مرزی سپاه در جریان حمله نیروهای دشمن موجی و دستگیر می شود. عراقی ها برای شناسایی فرمانده اسرا ( منصور قاسمی ) فردی را به جاسوسیدر میان آن ها اجیر می کنند. جاسوس که به طور اتفاقی در جریان مکالمه منصور و همسرش او را شناسایی کرده بود ، توسط منصور کشته می شود . عراقی ها با کشته شدن نیروی نفوذی خود و همچنین بی نتیجهماندن شناسایی فرمانده ، شکنجه اسرا را تشدید کرده و سهمیه آب اردوگاه را قطع می کنند. برادر همسر منصور در جریان شکنجه عراقی ها به شهادت رسیده و همسر منصور (زینت) که به اسارت دشمن درآمدهبود؛ به منظور شناسایی منصور به میان اسرا آورده می شود. زینت پس از جستجوی اسرا منصور را می یابد، اما ...

ابوالفضل پورعرب ، حسین انصاری  و فاطمه صامتی از بازیگران اصلی فیلم تلویزیونی « مردی شبیه باران » میباشند.

**********************************

شـبـکـه نمـایـش

فیلم سینمایی و تلویزیونی « رنگ انتظار  » ، « گرگ های واشنگتن »، « آدم ربایی » ، « پول را بردار و فرار کن» ، « راه آبی ابریشم » و « تک تیرانداز » پنجشنبه 2 خرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و23 پخش می‌شود.

**********************************

فیلم سینمایی و تلویزیونی « حرف مردم » ، « مورچه در دهان »، « خواب یشم »، « هالو » ، « کیمیا » و «سگ را بجنبان » جمعه 3 خرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 روی آنتن می رود.

**********************************

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها