در مورد سرمربی پرسپولیس نظر خاصی نداریم

عباسی: دیدار با قلعه نویی ربطی به تیم ملی نداشت

در دیدار با قعله نویی

وزیر ورزش از استقلال تقدیر کرد

محمد عباسی در این دیدار با حساس توصیف کردن وضعیت تیم فوتبال باشگاه استقلال در جام باشگاههای آسیا و بردهای پیاپی استقلال ، بر حمایت از این تیم مردمی تاکید کرد.
کد خبر: ۵۶۴۵۱۱
وزیر ورزش از استقلال تقدیر کرد

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با سرمربی تیم فوتبال استقلال، بابت قهرمانی در لیگ برتر و درخشش در مسابقه های لیگ قهرمانان آسیا ، از کادر فنی و بازیکنان این تیم تقدیر و تشکر کرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر محمد عباسی در این دیدار با حساس توصیف کردن وضعیت تیم فوتبال باشگاه استقلال در جام باشگاههای آسیا و بردهای پیاپی استقلال ، بر حمایت از این تیم مردمی تاکید و اظهار امیدواری کرد؛ با درایت و همدلی کادر فنی ، بازیکنان و اعضای هیات مدیره باشگاه ، این تیم بتواند جام قهرمانی آسیا را در این دوره از رقابت ها از آن خود کند .
امیر قلعه نویی ، سرمربی استقلال در ابتدای این دیدار ضمن تشکر از نگاه ویژه دکتر عباسی به باشگاه استقلال ، به تشریح وضعیت رو به رشد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و در عین حال بر لزوم ترمیم تیم برای حضور در فصل جدید لیگ و همینطور حضور قدرتمندانه در جمع 8 تیم برتر باشگاههای آسیا تاکید و در این زمینه خواستار حمایت همه جانبه از استقلال شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها