در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
آقای پوررنجبرافزود : خدمات این سامانه از زمان تذکر سازمان تنظیم مقررات و ارسال پرونده به تعزیرات ، به صورت رایگان عرضه می شود.
وی با بیان اینکه پولهایی که از مردم گرفته شده ، ناچیز است ، گفت : مشترکانی که این مبالغ در قبض آنان لحاظ شده بود ، با مراجعه به مخابرات ، پول خود را پس گرفته اند.
پوررنجبر افزود : مشترکان می توانند به قبض خود مراجعه و درخواست کنند و ما نیز موظف به پرداخت پول آنان هستیم.
وی درباره اینکه مشترکان چگونه متوجه کسر هزینه از آنان به علت استفاده از سامانه 118 شوند گفت: در دوره ای که سامانه 118برای مشترکان هزینه داشته است ، در قبض آنان وجود دارد.
پوررنجبر افزود : اگر مشترکان نمی توانند از قبض خود متوجه این موضوع شوند ، به امور مشترکان مخابرات برای اطلاع از میزان هزینه استفاده از 118 مراجعه کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره دوره ای که استفاده از 118 هزینه داشته است گفت: از اواخر سال 88 یا اوایل 89 تا پایان 90 بوده است.
وی به مجموع هزینه کسر شده از مشترکان به علت استفاده از 118 اشاره کرد و افزود : حدود یک میلیارد تومان بوده است.(واحد مرکزی خبر)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد