
	آقای پوررنجبرافزود : خدمات این سامانه از زمان تذکر سازمان تنظیم مقررات و ارسال پرونده به تعزیرات ، به صورت رایگان عرضه می شود.
	
	وی با بیان اینکه پولهایی که از مردم گرفته شده ، ناچیز است ، گفت : مشترکانی که این مبالغ در قبض آنان لحاظ شده بود ، با مراجعه به مخابرات ، پول خود را پس گرفته اند.
	
	پوررنجبر افزود : مشترکان می توانند به قبض خود مراجعه و درخواست کنند و ما نیز موظف به پرداخت پول آنان هستیم.
	
	وی درباره اینکه مشترکان چگونه متوجه کسر هزینه از آنان به علت استفاده از سامانه 118 شوند گفت: در دوره ای که سامانه 118برای مشترکان هزینه داشته است ، در قبض آنان وجود دارد.
	
	پوررنجبر افزود : اگر مشترکان نمی توانند از قبض خود متوجه این موضوع شوند ، به امور مشترکان مخابرات برای اطلاع از میزان هزینه استفاده از 118 مراجعه کنند.
	
	مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره دوره ای که استفاده از 118 هزینه داشته است گفت: از اواخر سال 88 یا اوایل 89 تا پایان 90 بوده است.
	
	وی به مجموع هزینه کسر شده از مشترکان به علت استفاده از 118 اشاره کرد و افزود : حدود یک میلیارد تومان بوده است.(واحد مرکزی خبر)
 		 	
    
    
    
    
    در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
    
    در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
    
    عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
    
    
    
    گفت و گو با بهزاد داداش زاده بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی
مدیرعامل «بنیاد ملی پویانمایی» معتقد است فرهنگ «تولید مشترک» و توزیع مسئولیتها تنها راه توسعه بینالمللی است
فریدون جنیدی معتقد است: یادگار فردوسی اثری عمیق است که نباید به شکل سطحی به آن نگاه کرد