روایتی دیگر از زندگی بکام

آقای مد

اخبار فوتبال اروپا؛

بکام، ستاره ای به پهنای جهان!

خداحافظی بکام از فوتبال اکنون همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده است، از بازنشستگی فرگوسن گرفته تا مهم ترین نقل و انتقال های فوتبال اروپا. بکام پس از طی کردن راهی طولانی بالاخره بازنشستگی خود را از فوتبال اعلام کرد تا هواداران میلیونی اش را غمگین کند.
کد خبر: ۵۶۳۳۹۴
بکام، ستاره ای  به  پهنای جهان!

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ دیلی میل در گزارشی مفصل با اشاره به واکنش های عجیب و غریب مردم به خداحافظی بکام نوشت که این ستاره انگلیسی با تعداد هوادارانی که دارد ستاره ای به پهنای جهان است. هر چند خداحافظی بکام همه چیز را زیر سایه خود قرار داد اما قطعی شدن حضور نیمار در بارسلونا و حضور احتمالی رونی در آرسنال اخبار دیگری بودند که اهمیت خاصی داشتند.
احتمال حضور رونی در آرسنال بیشتر شد
با وجود تکذیب هایی که در رابطه با اخبار حضور وین رونی در آرسنال به گوش می رسید مذاکره مسئولان این تیم با ستاره کنونی منچستر یونایتد کاملا رسمی شد.
به گزارش دیلی میل؛ شایعات جدایی رونی از منچستر یونایتد روز به روز بیشتر می شود و تکذیب های پی در پی باشگاه قرمز پوش لندنی نیز از این شایعات جلوگیری نکرده است. آرسنال هم اکنون جدی تر از هر زمانی به دنبال جذب رونی است اما بزرگ ترین مشکل آنها برای عملی کردن این انتقال جنبه مالی قضیه است. رونی در حال حاضر در منچستر یونایتد هفته ای 250 هزار پوند درآمد دارد این در حالی است که در آرسنال گران ترین بازیکنان هفته ای 100 هزار پوند دریافت می کنند. آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال برای نقل و انتقال های تابستانی بودجه ای 70 میلیون پوندی دارد که در صورت جذب رونی بیش از نیمی از این بودجه صرف خواهد شد.
تاتنهام هفته ای 290 هزار دلار  به بیل می دهد
مسئولان باشگاه تاتنهام برای حفظ گرث بیل بهترین بازیکن فصل انگلستان که هم اکنون مشتریان زیادی دارد حاضر شده است درآمد هفتگی او را به مرز 290 هزار دلار برساند. 
به گزارش دیلی میل؛ در صورتی که بیل راضی به ماندن در تاتنهام شود تبدیل به یکی از پردرآمدترین بازیکنان انگلستان خواهد شد. این بازیکن در حال حاضر رئال مادرید و منچستریونایتد را مشتریان سرسخت خود می بیند اما از آنجایی که تا سال 2016 با تاتنهام قرارداد دارد و باشگاه نیز حاضر به افزایش درآمد حقوق هفتگی او شده است به نظر می آید حداقل یک فصل دیگر در این باشگاه باقی بماند.
وارد شدن به دوران طلایی با چلسی
فرانک لمپارد اعتقاد دارد که چلسی با مورینیو می تواند وارد طلایی ترین دوران خود شود.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال ؛ در چند هفته اخیر رسانه های انگلیسی به جدایی لمپارد از چلسی اشاره کردند اما این بازیکن در تازه ترین اظهار نظر خود عنوان داشته که با بازگشت مورینیو به چلسی دیگر بهانه ای برای جدایی از این تیم وجود ندارد. او به دیلی میل گفت: چلسی با مورینیو آماده است که دوباره قهرمان لیگ شود و برای قهرمان شدن در اروپا نیز خود را آماده کند. لمپارد افزود: چلسی با مورینیو انگیزه بیشتری برای فتح جام های مختلف خواهد داشت، مورینیو در دادن انگیزه به بازیکنان تیمش بسیار مهارت دارد. بهترین اتفاقی که در یک سال اخیر می توانست بیفتد بازگشت مورینیو به تیم بود.
فالکائو در آتلتیکو می ماند
رادامل فالکائو که پرمشتری ترین بازیکن این روزهای فوتبال اروپاست آب پاکی را بر روی دست همه مشتریانش ریخت و اعلام داشت که در آتلتیکو مادرید می ماند.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ مهاجم کلمبیایی آتلتیکو مادرید هم اکنون از رئال مادرید، منچستریونایتد، چلسی و یوونتوس پیشنهاد دارد به مارکا گفت: هیچ کدام از اخباری که این روزها به گوش می رسد واقعیت ندارد، من نه با رئال مادرید مذاکره کرده ام نه قرار است با 40 میلیون پوند به چلسی بروم. فقط به آتلتیکو مادرید فکر می کنم و تا امروز جدایی از این تیم را به ذهنم راه نداده ام.
بکام  و پسران در یک دیدار خیریه
بازنشستگی دیوید بکام از فوتبال به معنای پایان همیشگی حضور او در میادین فوتبال نیست، ستاره انگلیسی قرار است در یک دیدار خیریه به همراه سه پسرش به میدان برود.
به گزارش بی بی سی اسپرت؛ این دیدار خیریه قرار  است در چشایر انگلستان برگزار شود و دیوید بکام به همراه سه پسر 14، 11 و 8 ساله اش یعنی بروکلین، رومئو و کروز مقابل یک تیم منطقه ای به میدان می رود. اینکه به غیر از بکام و پسرانش قرار است چه بازیکنانی به میدان بروند هنوز مشخص نشده است. اما خداحافظی این بازیکن همچنان در راس اخبار مهم فوتبال اروپا قرار دارد. پل اسکولز که خود به تازگی از منچستریونایتد و فوتبال خداحافظی کرده است گفت: بکام چیزی فراتر از یک ستاره فوتبال است و خداحافظی او بسیار تلخ است. رایان گیگز دیگر اسطوره منچستر یونایتد نیز در این رابطه گفت که خداحافظی  بکام از فوتبال یکی از مهم ترین خداحافظی های تاریخ فوتبال انگلیس است و هیچ کس آن را فراموش نمی کند. فرگوسن ، سرمربی بازنشسته منچستر هم اظهار داشت که بکام در حالی از فوتبال  خداحافظی کرد که هنوز یک ستاره بزرگ در فوتبال دنیا بود  و می توانست باز هم با قدرت به کار خود ادامه بدهد. روزنامه سان طی گزارش مفصلی نوشت که بکام نه تنها محبوب دل انگلیسی ها که ستاره دوست داشتنی بسیاری از مردم انگلیس بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها