با عنوان عاشقان حسینی و زائران خمینی(ره)؛

نخستین کاروان پیاده از آمل به سمت پایتخت حرکت می‌کند

مسئول کاروان پیاده آمل به مرقد مطهر امام(ره) گفت: این کاروان جهت شرکت در مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب با عنوان عاشقان حسینی و زائران خمینی(ره) به سمت پایتخت حرکت می‌کند.
کد خبر: ۵۶۳۲۹۴
نخستین کاروان پیاده از آمل به سمت پایتخت حرکت می‌کند

یاسر خطیبی صبح امروز در آمل بیان داشت: کاروان پیاده مرقد مطهر امام(ره) همانند سال‌های گذشته جهت شرکت در بیست و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب با عنوان عاشقان حسینی و زائران خمینی(ره) از این شهرستان حرکت می‌کنند.

یکی از نخستین کاروان‌های پیاده اعزامی سطح کشور به مرقد امام در چهاردهم خرداد بوده است، تصریح کرد: نخستین حرکت این کاروان پیاده برای چهلمین روز ارتحال امام(ره) بوده است.

وی با تاکید اینکه سال گذشته حدود 100 نفر به این سفر معنوی پیاده اعزام شدند، گفت: کهنسال‌ترین زائر این کاروان پدر شهیدان برزگر با 81 سال سن و کوچک‌ترین آنها علی بابایی هفت ساله بوده است.

خطیبی یادآور شد: این کاروان مسیر حدود 280 کیلومتری آمل تا مرقد مطهر امام امت را به مدت یک هفته پیاده طی می‌کند.

وی با ابراز اینکه علاقه‌مندان به این سفر پیاده می‌توانند برای نام‌نویسی به کانون مقاومت بسیج ورزشکاران این شهرستان واقع در خیابان امام خمینی(ره) روبروی فرمانداری مراجعه کنند، اظهار داشت: ثبت‌نام از متقاضیان از روز سه‌شنبه 24 اردیبهشت امسال آغاز شده و تا روز یک‌شنبه هفتم خرداد ادامه دارد.

این مسئول زمان حرکت این کاروان را هفتم خرداد سال جاری اعلام کرد و اذعان داشت: ساعت هفت صبح این روز زائران امام خمینی(ره) با زیارت مرقد مطهر امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان و غبارروبی و فاتحه‌خوانی گلزار شهدا با تجدید عهد و پیمان دوباره با آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا سفر خود را آغاز می‌کنند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها