نویسنده و کارگردان سریال مادر:

کلیشه‌های جنگ را نمی‌توان نادیده گرفت

ملاقات با «مادر» در ساعت 21 و 30 دقیقه امشب

سریال تلویزیونی «مادر» به نویسندگی و کارگردانی بیژن بیرنگ و تهیه‌کنندگی مهران رسام امشب ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه‌دو پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۶۲۹۵۳
ملاقات با «مادر» در ساعت 21 و 30 دقیقه امشب

بیرنگ در این سریال با نگاهی متفاوت و خاص به جنگ پرداخته است. در این سریال گوهرخیراندیش، پژمان بازغی، لاله اسکندری، سیاوش خیرابی، نورالدین استوا، مالک حق‌پورسراج و رضا یزدانی بازی می‌کنند.

مهران رسام، تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «مادر» درباره این سریال به جام‌جم گفت: این سریال تلویزیونی در 14 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده و به صورت شبانه ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه‌دو پخش می‌شود. تلاش کرده‌ایم قصه‌ای جذاب و دیدنی را برای مخاطبان به تصویر بکشیم.

وی با ذکر این نکته که سریال مادر در ادامه سریال «همچون سرو» تولید شد و قرار بود بعد از پایان این سریال پخش شود که بنا به دلایلی میسر نشد، گفت: بیژن بیرنگ، فیلمنامه «مادر» را با نـگاهی متفاوت درباره جــنگ نوشت و آن را کارگردانی کرد. بیژن بیرنگ، نویسنده و کارگردان سریال «مادر» هم درباره شکل‌گیری طرح این سریال گفت: دو، سه سال پیش طرح این سریال را به شبکه دو دادم و فیلمنامه را هم خودم نوشتم. این سریال در ادامه سریال «همچون سرو» تولید شد. سریال «مادر» برخلاف «همچون سرو» که اپیزودیک بود، قصه‌ای پیوسته دارد. تنها بخش مشترک این دو سریال موضوع جنگ است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها