یک فیلم ویدئویی که در آن یک شورشی سوری قلب جسد یک سرباز دولتی را می خورد در روزهای اخیر موجب انزجار کاربران اینترنتی و اعتراض سازمان های حقوق بشر شده است.
کد خبر: ۵۶۲۷۷۱
شورشی سوری قلب سرباز دولتی را خورد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لوفیگارو، این فیلم ویدئویی از روز 12 مه ( دو روز پیش) در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. به گفته سازمان دیده بان حقوق بشر ، نام این شورشی ابو سقار ( یا با تلفظ دیگری ابو شاکر)  بوده که در شهر حمص مشهور است.

وی رهبری یک گروه شورشی به نام  گردان مستقل عمر الفاروق را به عهده دارد. نام اصلی او خالد الحمد است.

در این فیلم ویدئویی ابو سقار شورشی آدم خوار با چاقو سینه جسد یک سرباز سوری را شکافته و قلب او را بیرون می آورد. او قبل از اینکه شروع به خوردن قلب سرباز مقتول کند، در مقابل جسد سینه شکافته اعلام می کند: ای سربازان بشار اسد قسم  یاد می کنم که قلب ها و جگرهای شما را خواهم خورد.

پتر بوکائرت از سازمان دیده بان حقوق بشر گفت: هویت ابو سقار در این فیلم از سوی ساکنان شهر حمص تایید شده است. قطعه قطعه کردن اجساد سربازان دشمن و بی حرمتی به آنها یک جنایت جنگی است و او به عنوان جنایتکار جنگی تحت تعقیب قرار گرفته و باید محاکمه شود.

عمل ابو سقار به اندازه ای غیر انسانی بوده که حتی بزرگ ترین سازمان ائتلاف مخالفان سوری اعلام کرده که ابو سقار آدم خوار را محاکمه خواهد کرد.

به دلیل وحشیانه بودن تصاویر این فیلم از گذاشتن آن معذوریم. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
۰
۰
تبار هند جگر خوار هم پیدا شد!!!!!!!
حسین بنابی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
۰
۰
از حیوان جز این انتظاری نیست .
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
۰
۰
این افراد كه عضو گروه‌های تكفیری هستند با این كارهای وحشیانه خود ماهیت اعتقادات باطل و شیطانی خود را به نمایش جامعه بشری می گذارند.
صادق
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
۰
۰
خوب دیگه اینا از نوه نتیجه های مادربزرگشون هند جگرخوارن دیگه. بیشتر از این نباید از این حیوونا انتظار داشت. یه روز اون بود حالا اینا راهشو ادامه میدن. اللهم عجل لولیك الفرج
صمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
۰
۰
لعنت خدا و رسول خدا بر تو نا آگاه فرزند خبیث هند جگر خوار ملعون اگر تو در سوریه به قدرت برسی مردم سوریه را خواهی خورد

نیازمندی ها