بدون این‌که بخواهم ارزش کار تیم کاله را پایین بیاورم، معتقدم قدرت والیبال ما فراتر از آسیاست.
کد خبر: ۵۶۲۶۸۶
اکبری:تیم ششم ایران هم قهرمان آسیا می شود

رکورددار حضور در جام باشگاه‌های آسیا اعتقاد دارد اگر ایران شش تیم در مسابقه‌های باشگاه‌های قاره کهن شرکت دهد، رده‌های اول تا ششم را در ید قدرت خود می‌گیرند.

پیمان اکبری که هشت بار به عنوان بازیکن و دو بار به نام مربی در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده است، گفت: بدون این‌که بخواهم ارزش کار تیم کاله را پایین بیاورم، معتقدم قدرت والیبال ما فراتر از آسیاست و هیچ کشوری توان برابری و رقابت با ما را ندارد. من قهرمانی کاله را تبریک می‌گویم و برای این تیم در باشگاه‌های جهان آرزوی موفقیت دارم، اما از آنجا که دو دوره در رقابت‌های باشگاه‌های جهان حضور پیدا کرده‌ام باید بگویم سطح و شرایط آن با مسابقه‌های قاره کهن بسیار متفاوت است و تیم‌های اروپایی و آمریکایی با گلچینی از بهترین ستارگان دنیا به میدان می‌روند و تیمی همچون ترینتینوی ایتالیا واقعا منتخب ستارگان جهان است و من به عنوان سرمربی تیم پیکان این واقعیت را از نزدیک لمس کرده‌ام.

اکبری اضافه کرد: کاله برای رسیدن به مقام قهرمانی باشگاه‌های ایران بیشتر از جام آسیا زحمت کشید و حالا باید در برزیل از اعتبار والیبال کشورمان دفاع کند و همه وظیفه دارند به این تیم کمک کنند.

اکبری که سمت سرمربی تیم امید والیبال ایران را برعهده دارد درباره مسابقه‌های مردان زیر 23 سال دنیا که اواخر مرداد ماه در برزیل برگزار خواهد شد، گفت: مشغول رایزنی با چند کشور هستیم تا شاید دیدار‌هایی را برگزار کنیم، از سوی دیگر بازیکنان امید در خدمت ولاسکو و تیم ملی هم هستند و وظیفه ما آماده ساختن بازیکنان امید برای تیم ملی نیز است، به همین دلیل تلاش می‌کنیم هرگز از بازیکنان سنین بالا و صغر سنی استفاده نکنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که ملاک انتخاب دستیاران تیم امید چه بود، گفت: با رضا ابراهیمی، رحمان محمدی‌راد و کیوان مجردی احساس راحتی می‌کنم و اصلا بحث همشهری‌گری یا رفیق بازی نیست.

جمشید حمیدی / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها