حاشیه‌های زندگی یک فوتبالیست را در شبکه نمایش تماشا کنید

تله فیلم "انتقال" به کارگردانی علیرضا بذر افشان و تهیه کنندگی مصطفی عزیزی از شبکه نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۶۲۴۹۶
حاشیه‌های زندگی یک فوتبالیست را در شبکه نمایش تماشا کنید

داستان این فیلم درباره فوتبالیست سرشناسی به نام سعید است که در یکی از تیم‌های محبوب تهرانی بازی می‌کند. او که در آستانه انتقال به دیگر تیم معروف این شهر قرار دارد، با بحرانی خانوادگی روبرو می‌شود که دامنه حاشیه‌های شغلی اش را به کانون خانواده می کشاند و زندگی او و همسرش آتوسا را با چالش‌های جدی دچار می‌کند و...


حمیدرضا پگاه، نگار فروزنده، مجتبی رجبی معمار، امیر کاوه آهن جان، حسین بهدوج، فرشید زارعی فرد، افشین نخعی و رضا کریمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند و دو فوتبالیست معروف کشورمان علی انصاریان و مهرداد میناوند در این فیلم حضور افتخاری دارند.

علیرضا بذرافشان متولد ۱۵ مرداد ۱۳۵۵ است. وی فارغ التحصیل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) می‌باشد. فیلم تلویزیونی«انتقال» دومین تله فیلم علیرضا بذر افشان پس از تله فیلم«تنگنا» (۱۳۸۶) در مقام کارگردان است.

بذرافشان در مقام نویسنده هم با مجموعه‌هایی مثل داستان یک شهر(۱۳۷۹)، خط قرمز (۱۳۸۰)، شب آفتابی (۱۳۸۱)، نقطه چین (۱۳۸۲)، تب سرد (۱۳۸۳) و زیرزمین (۱۳۸۵) همکاری داشته است.
بذر افشان همچنین جزو گروه نویسندگان مجموعه‌های تلویزیونی راه بی‌پایان و چارخونه بوده است. او تندیس خانه سینما را برای فیلمنامه فیلم «رقص درغبار» (۱۳۸۱- به همراه اصغرفرهادی) دریافت کرده است.

وی در این تله فیلم به سراغ دنیای جنجالی و پرطرفدار فوتبال و حاشیه‌های آشکار و پنهان آدم‌های مطرح این عرصه رفته است تا آن روی سکه زندگی ستاره‌های مشهور دنیای فوتبال را به تصویر بکشد. ستاره‌هایی که ناچارند بین علایق میلیون‌ها هوادار یا بقای حرفه‌ای خود، دست به انتخاب بزنند و تصمیم‌های سرنوشت ساز بگیرند. این فیلم در جشنواره فیلم‌های ورزشی تلویزیون هم برنده جایزه بهترین فیلم شده است.

بذرافشان در مصاحبه‌ای درباره اینکه چه شد که از نویسندگی به کارگردانی روی آورد، می‌گوید:«به هر حال این یک وسوسه بود که احساس کردم در این زمینه توانایی‌هایی دارم. به نظرم در ایران هر نویسنده‌ای علاقه‌مند است کارهای خودش را بسازد. از شانس خوبم اکثر کارهایی که نوشتم را کارگردان‌های قدر و خوب کارگردانی کردند. مثلاً افتخار همکاری با اصغر فرهادی را داشتم یا اینکه اکثر کارهای من را علیرضا افخمی ساخته است اما در این میان کارهایی هم بوده که احساس کردم کارگردان ضعیف کار کرده است. در مجموع دوست داشتم کارهایی که می‌نویسم را خودم بسازم.»

مصطفی عزیزی تهیه کننده "انتقال" هم درباره این فیلم تلویزیونی می‌گوید: «تاکنون در تلویزیون خیلی کم به موضوع فوتبال در قالب نمایش پرداخت شده است به همین دلیل تصمیم گرفتیم فیلم ۹۰ دقیقه‌ای با محوریت فوتبال تهیه شود.»

سایر عوامل این فیلم تلویزیونی عبارتند از: مدیر تصویربرداری:جواد صفا، تصویربردار:خسرو دادگر، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، صدابردار: احمد پولی بابایی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:خسرو نصیری خواه، دستیاران کارگردان:مانی حق جو، پگاه جهاندار، منشی صحنه:آسیه حیدری، طراح چهره پردازی و چهره پرداز: هاشم فغانی، مهتاب حمزه نژاد، عکاس: مهدی دلخواسته، مدیر تولید: مهدی آقامحمدی، تدوین: سیاوش کردجان، روابط عمومی:پیمان شوقی و مجری طرح: سید امید عزیزی.

تله فیلم "انتقال" ساعت ۱۳:۱۵ روز دوشنبه از شبکه نمایش پخش می‌شود. تکرار این فیلم را می‌توانید ساعت ۳ بامداد سه شنبه مشاهده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها