رویانیان و دایی با هم کنار می آیند

پنجعلی: رویانیان در انتخاب بازیکنان دخالتی ندارد

مربیان خارجی به دنبال پول هستند

پنجعلی:سرمربی پرسپولیس تا دو روز دیگر

اعضای کمیته فنی نظر خود را اعلام کرده اند و سرمربی و سرپرست جدید تیم از سوی رویانیان طی دو روز آینده معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۱۶۰۷
پنجعلی:سرمربی پرسپولیس تا دو روز دیگر

محمد پنجعلی  در خصوص انتخابش به عنوان سرپرست فصل آینده پرسپولیس،گفت:من و چند نفر دیگر در میان گزینه های سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس قرار داریم اما فعلا حضور هیچ یک از ما قطعی نشده است.

وی ادامه داد: قرار است تا روز یکشنبه سرمربی و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از سوی باشگاه انتخاب شود و باید تا آن زمان منتظر باشیم و از رایزنی خودداری کنیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس،گفت:باید همه پیشکسوتان شرایط تیم را نظر بگیرند و برای کمک به پرسپولیس همدل شویم. همه باید بیاییم و برای خروج تیم از این شرایط تلاش کنیم.

وی در خصوص اینکه به نظر می رسد هر یک از اعضای کمیته فنی از یک فرد خاص حمایت می کنند، تصریح کرد: این مساله برای ما بد است و نباید اتفاقی رخ دهد که هواداران فکر کنند اعضا از گزینه های خاصی حمایت می کنند.

وی در رابطه با اینکه از چه گزینه ای حمایت می کند،اظهار داشت: من از گزینه خاصی حمایت نمی کنم و معتقدم باید سرمربی آینده پرسپولیس از میان پیشکسوتان این تیم انتخاب شود. پرسپولیس چهره های برجسته زیادی دارد و ما پیشکسوتان بیشتری از سایر باشگاه ها داریم.

پنجعلی که به کمیته فنی باشگاه پرسپولیس دعوت شده بود در رابطه با اینکه گفته می شود اعضا با ماندن یحیی گل محمدی مخالف بودند،گفت:من یکی از موافقان بودم و فکر می کنم کسی هم مخالف این مساله نبود. اعضای کمیته فنی از او برنامه خواسته بودند که گل محمدی استعفا داد. فکر می کنم گل محمدی در مجموع عملکرد موفقی در پرسپولیس داشت.

وی در مورد اینکه نظر او بر روی چه گزینه ای است، خاطرنشان کرد:نظر خود را نمی دهم و من تنها بر روی پیشکسوتان تیم خود تعصب دارم و هر یک از آنها که انتخاب شوند از سوی من حمایت می شوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا مخالف سرمربی خارجی برای این تیم است، گفت:به طور حتم با این مساله مخالف هستم زیرا مربیان خارجی فقط به دنبال پول خود هستند.

وی در رابطه با اینکه چه زمانی سرمربی پرسپولیس معرفی خواهد شد، اظهار داشت: نظرات از سوی نفرات حاضر در کمیته فنی داده شده و قرار است پروین پس از بررسی این نظرات با رویانیان تا روز یکشنبه یا دوشنبه سرمربی جدید را معرفی کنند.

پنجعلی در خصوص اینکه آیا بازهم کمیته فنی پرسپولیس تشکیل جلسه خواهد داد، به ایرنا گفت:فکر نمی کنم دیگر جلسه کمیته فنی برگزار شود و باید همه منتظر معرفی سرمربی جدید تیم باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها