محسن رضایی در جمع خبرنگاران:

فعالیت انتخاباتی بدون تبلیغات اشکالی ندارد

محسن رضایی گفت: فعالیت انتخاباتی بدون تبلیغات اشکالی ندارد و من نمی دانم چرا برخی جلوی فعالیت انتخاباتی بدون تبلیغات را گرفته اند.
کد خبر: ۵۶۱۳۸۵
فعالیت انتخاباتی بدون تبلیغات اشکالی ندارد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، محسن رضایی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوال مکرر برخی از خبرنگاران درباره همراهی 400 نفره مردم با وی جهت ثبت نام در ستاد انتخابات کشور و اینکه چرا کاروان انتخاباتی به راه انداخته، گفت: من از راهپیمایی بعداز نماز جمعه به ستاد انتخابات آمدم که تعدادی از این افراد حامیان من بودند و برخی هم مردم عادی بودند.

وی افزود: من تا میدان فلسطین در راهپیمایی شرکت کردم و سپس به سمت وزارت کشور آمدم.

این دواطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من به حامیانم گفتم که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل که مرتبط با راهپیمایی امروز بود، سردهند، گفت: من وظیفه داشتم که آنها را کنترل کنم که در چارچوب مراسم امروز شعار دهند.

رضایی در پاسخ به این سوال که سید صولت مرتضوی دبیر ستاد انتخابات کشور همراهی 400 نفره شما را کارناوال انتخاباتی دانست و آن را خلاف قانون توصیف کرد نظر شما چیست، اظهارداشت: فعالیت انتخاباتی که بدون تبلیغات باشد اشکالی ندارد و من نمی دانم چرا عده ای مانع فعالیت انتخاباتی بدون تبلیغات می شوند.

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان  سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامیدند و به نظر من برای تحقق حماسه سیاسی فعالیت انتخاباتی باید زودتر از اینها شروع می شد.

وی افزود: سوال ما این است که چرا برخی نمی خواهنذ شعار حماسه سیاسی محقق شود.

رضایی در پاسخ به این سوال کعه آقای مرتضوی اعلام کرد که به کاندیداها گفتند در هنگام ثبت نام حداکثر 15 نفر انها را همراهی کنند چرا شما 400 نفر را به همراه آوردید؟ گفت: همراهان من در هنگام ورود به ستاد انتخابات کمتر از 15 نفر بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها