در ادامه ثبت نام نامزدهای ریاست‌جمهوری

وزیر اطلاعات هاشمی ثبت نام کرد

در آغاز سومین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری «علی فلاحیان» وزیر اطلاعات دولت سازندگی با حضور در محل ستاد انتخابات وزارت کشور در انتخابات ثبت نام کرد؛ «محمد غرضی» وزیر پست و تلگراف و تلفن دولت هاشمی رفسنجانی، «سید محمد باقر خرازی» مدیر مسئول روزنامه حزب الله و «روح‌الله احمدزاده کرمانی» استاندار سابق فارس از دیگر چهره‌هایی بودند که امروز برای ثبت نام به وزارت کشور رفتند.
کد خبر: ۵۶۱۲۶۹
وزیر اطلاعات هاشمی  ثبت نام کرد

به گزارش خبرنگار جام‌جم آنلاین مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور چهره‌های سیاسی در ستاد انتخابات وزارت کشور برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همچنان ادامه دارد و تا این لحظه چند تن دیگر از چهره‌های سیاسی که پیش از این گمانه زنی‌هایی درباره ورود آنها به انتخابات مطرح بود به عنوان نامزد انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

«علی فلاحیان» وزیر اطلاعات دولت هاشمی که از چند ماه پیش حضور خود را در انتخابات اعلام کرده بود؛ صبح امروز نام خود را در ردیف نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت تا منتظر نظر شورای نگهبان درباره تأیید صلاحیت خود برای حضور در رقابت انتخابات باشد.

«محمد غرضی» دیگر وزیر دولت هاشمی رفسنجانی است که امروز برای انتخابات ثبت نام کرد؛ او در دولت سازندگی وزیر پست و تلگراف و تلفن بود.

«سید محمد باقر خرازی» مدیر مسئول روزنامه حزب الله از دیگر افرادی بود که امروز در ستاد انتخابات وزارت کشور برای نامزدی ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

روح الله احمدزاده کرمانی استاندار سابق احمدی نژاد در استان فارس که از جمله نامزدهای جریان دولت به شمار می‌رود نیز امروز با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ثبت نام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها