وزیر بهداشت خبر داد:

رفع مشکلات دارویی بیماران ام اس

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با ورود به شهرستان رامسر از بخشهای مختلف بیمارستان 200تخت خوابی امام سجاد(ع) رامسر بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند درمان بیماران قرار گرفت.
کد خبر: ۵۶۰۷۵۲
رفع مشکلات دارویی بیماران ام اس

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، حسن طریقت منفرد در این بازدید بر استفاده بهینه از تختهای بیمارستانی  و ارائه خدمات درمانی مطلوب تاکید کرد.

وزیر بهداشت با بیان این که بیمارستانهای زیادی در این استان در حال ساخت است، گفت: بیشترین مراکز درمانی کشور در استان مازندران وجود دارد.

طریقت منفرد افزود: به دلیل دور بودن برخی مراکز درمانی با ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،  استقلال مراکز درمانی در این استان مورد بازبینی قرا می‌گیرد.

وی، خاطرنشان کرد: افزایش کارآیی بیمارستانهای دولتی نیز نیاز به اصلاح ساختار  دارد.

طریقت منفرد اظهار داشت: با این کار، خدمات مورد نیاز مراجعه‌کنندگان نیزبه نحو مطلوبی پاسخ داده می‌شود.

وزیر بهداشت، مهم‌ترین اولویت‌های کاری خود را در وزارت بهداشت اجرای برنامه پزشک خانواده، ارتقا بیمارستانهای دولتی و اصلاح ساختار آن دانست و تصریح کرد: پیشرفت برنامه پزشک خانواده در مازندران  را با حضور پزشکان این طرح برسی خواهیم کرد.

طریقت منفرد، در بخش دیگری از سخنانش، در خصوص داروهای تولید شده در داخل کشور برای بیماران خاص از جمله ام اس، گفت: داروهای تولید داخل از نظر کیفیت مورد پذیرش است لذا این بیماران مشکلی در تهیه داورهای مورد نیازخود ندارند.

مشکلی برای واردات داروی بیماران خاص نداریم

معاون درمان وزارت بهداشت نیز در حاشیه بازدید از بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر در خصوص داروهای بیماران خاص گفت: در زمینه داروهای وارداتی این بیماران مشکل خاصی وجود ندارد.

حسن امامی رضوی افزود:  تدابیری اندیشیده شد تا  فشار ناشی از هزینه داروهای بیماران خاص به خانواده‌ها کاهش یابد.

وی ادامه داد: در صورت تصویب مجلس، اعتبار مورد نیاز برای این امر اختصاص می‌یابد.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها