با حضور رییس جمهور بخش دوم راه آهن مراغه – ارومیه به عنوان یکی از طرح‌های مهر ماندگار دولت در حد فاصل میاندوآب - مهاباد به طول 40 کیلومتر، رسماً افتتاح شد.
کد خبر: ۵۶۰۰۸۷
خط آهن میاندوآب - مهاباد افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، دکتر محمود احمدی‌نژاد بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در جریان چهارمین سفر هیات دولت به استان آذربایجان غربی با سفر به شهرستان مهاباد بخش دوم راه‌آهن مراغه – ارومیه (حدفاصل مهاباد تا میاندوآب) را به عنوان یکی از طرح‌های مهر ماندگار دولت رسماً افتتاح کرد.

خط آهن میاندوآب – مهاباد به طول 40 کیلومتر با احداث 160 پل کوچک و 27 پل بزرگ با هزینه حدود 38 میلیارد تومان اجرا شده است.

بخش اول راه‌آهن مراغه – ارومیه حد فاصل مراغه میاندوآب پیش از این افتتاح شده و بخش سوم این خط‌آهن حدفاصل مهاباد به ارومیه در حال ساخت می‌باشد.

رییس جمهور در حاشیه افتتاح این طرح با بیان اینکه مردم مهاباد به فرهنگ متعالی و برخورداری از ویژگی‌های انسانی، شناخته می‌شوند، گفت: مردم این خطه فداکاری‌های فراوانی در راه صیانت از دین و کشور و همچنین پیشبرد امور کشور داشته‌اند و امروز نیز جوانان و قشرهای مختلف مردم این دیار گل سرسبد جوانان و مردم کشور هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها