حسین فدایی:

ایثارگران برای رای‌آوری زاکانی تلاش می‌کند

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما فعلا همه تلاشمان این است که موج مطالبات مردمی برای آقای زاکانی شکل گیرد، درباره احتمال ائتلاف یا کناره گیری زاکانی در صورت کاندیداتوری جلیلی و حداد عادل گفت:در آن زمان با توجه به اقتضای زمان اگر موردی به وجود آید، تصمیم‌گیری خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۵۹۲۹
ایثارگران برای رای‌آوری زاکانی تلاش می‌کند

حسین فدایی شنبه شب در حاشیه مراسم اعلام کاندیداتوری علیرضا زاکانی در حسینیه شهدای دوکوهه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: جمعیت ایثارگران حتماً در انتخابات آتی از زاکانی حمایت خواهد کرد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که اگر آقای حداد عادل از ائتلاف پیشرفت بیرون آید، شما چه تصمیمی خواهید گرفت؟ افزود: ما فعلاً همه تلاشمان این است که موج مطالبات مردمی برای آقای زاکانی شکل گیرد و برای وی رأی‌آوری شود.

فدایی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این که آیا ممکن است بین زاکانی و جلیلی ائتلافی صورت گیرد، گفت: در عالم سیاست هر چیز امکان دارد.

وی با بیان این که مشرب زاکانی اصولگرایی است، متذکر شد: هدف وسیله را توجیه نمی‌کند و آقای زاکانی هم کار غیرمنطقی انجام نمی‌دهد بلکه کاری را انجام می‌دهد که عاقلانه، منطقی و در راستای ارز‌ش‌ها و مصلحت جامعه اسلامی و تأمین کننده منافع عمومی است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها