سخنرانی 10 دقیقه ای رئیس جمهور در استادیوم آزادی

رئیس جمهور در مراسم تجلیل از خادمین ستاد تسهیلات سفرهای کشور فقط به مدت 10 دقیقه سخنرانی کرد و در این سخنرانی کوتاه به اهمیت سفر در ایام نوروز سخن گقت و از دست اندرکاران این سفر تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۵۵۵۱۶۱
سخنرانی 10 دقیقه ای رئیس جمهور در استادیوم آزادی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، مراسم تجلیل از خادمین ستاد تسهیلات سفرهای کشور بعدازظهر امروز با حضور رئیس جمهور، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر بهداشت و درمان و برخی دیگر از مسئولین در ورزشگاه آزادی برگزار شد اما این مراسم حاشیه های زیادی نیز به همراه داشت.

* به رغم آنکه برخی از مسئولین و همچنین رسانه ها برگزاری مراسم تجلیل از خادمین ستاد تسهیلات سفرهای کشور را انتخاباتی می دانستند و موضعگیری های منفی نیز علیه برگزاری این مراسم از سوی برخی شخصیت ها گرفته شد اما در این مراسم هیچ آثاری از تبلیغات انتخابی و یا جانبداری از کاندیدای خاص نشد.

* محمود احمدی نژاد رئیس جمهور که سخنران اصلی این مراسم بود در ساعت 15:56 دقیقه وارد ورزشگاه آزادی شد که سید حسن موسوی رئیس دفتر رئیس جمهور، شریف ملک زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و مصطفی محمد نجار وزیر کشور و طریقت منفرد وزیر بهداشت وی را در ورود به ورزشگاه آزادی همراهی می کردند.

* رئیس جمهور در اجتماع مردم در ورزشگاه آزادی تنها به مدت 10 دقیقه صحبت کرد (17:21 تا 17:31) و در این صحبت خود به اهمیت سفر در کشور، انجام 140 میلیون نفر سفر در ایام نوروز اشاره کرد و از دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای کشور تقدیر و تشکر کرد.

* محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سخنرانی خود را با این جملات به پایان برد: زنده باد ملت ایران، زنده باد عدالت، زنده باد عشق، زنده باد محبت و افراشته باد پرچم مقدس ایران.

* در حالیکه رئیس جمهور در برخی از سخنرانی های خود که عبارت «زنده باد بهار» را به کار می برد امروز از این عبارت استفاده نکرد و شاید می خواست به مخالفین برگزاری این مراسم بگوید که این مراسم صرفا برای تقدیر از زحمات مسئولین بوده و هیچ هدف تبلیغاتی نداشت.

* رئیس جمهور در بدو ورود به ورزشگاه با شادی حاضرین روبرو شد و جمعیت یکپارچه با مشایعت رئیس جمهور فریاد می زدند که احمدی نژاد نیز با دست تکان دادن به ابراز احساسات آنها پاسخ می داد.

* محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در بخشی از این مراسم با بلند شدن از جایگاه، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به دست گرفت و برای حاضرین تکان داد که باعث شور و شعف در ورزشگاه شد.

* مصطفی محمد نجار وزیر کشور اولین مقام رسمی بود که در این مراسم سخنرانی کرد و در بخشی از سخنان خود با تقدیر از عوامل و دست اندارکاران سازمان تسهیلات سفرهای استانی از جمله سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی انتظامی و همچنین استانداران سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد.

* هنرنمایی برخی گروه های محلی حاشیه دیگری از این مراسم بود که اجرای رقص با چوب محلی سیستان و بلوچستان، اجرای مراسم محلی و سنتی آذربایجان شرقی با لباس های سنتی و محلی نیز جلب توجه می کرد.

* گرچه ورزشگاه آزادی برای صد هزار نفر جا دارد اما تعداد زیادی از صندلی های این ورزشگاه خالی بود ولی با ورود رئیس جمهور جمع زیادی از مردم که بیرون از ورزشگاه بودند به داخل استادیوم آمدند.

* براساس مشاهدات خبرنگار ما، کمی بیش از نیمی از صندلی های ورزشگاه پر شده بود و به نظر می رسد که حدود 70 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند البته جمع زیادی از مردم نیز بیرون از ورزشگاه نشسته بودند و وارد مجموعه ورزشی نشده بودند.

* خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران زیادی در مراسم حضور داشتند.همچنین این مراسم از طریق دوربین های مختلف رسانه ملی ثبت و ضبط شد.

* برخی مدعوین و حاضرین در این مراسم لباس های محلی و سنتی با رنگ های مختلف بر تن داشتند که جلب توجه می کرد.جمع زیادی از حاضرین لباس های جمعیت هلال احمر با کلاه های رنگی متفاوت بر تن کرده بودند.

* سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون به همراه یک مجری زن اجرای مراسم را بر عهده داشتند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
عبدالرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
۰
۰
باعث تعجب است 70 هزار نفر . چشمها را باید شست جور دیگر باید دید.
وطنم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
۰
۰
واقعیت همیشه تلخ بوده و هست و خواهدبود!!!
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
۰
۰
برادر ، این گزارشگر شما یا ریاضی و حساب و كتاب سرش نمی شه و یا اینكه نمی دونه 70 هزار نفر یعنی چقدر.حداكثر جمعیت حاضر با مسئولین و دست اندركاران به 10 هزار نفر هم نمی رسند. این هم مثل آمار و ارقام دادن دولتمردان در زمینه های مختلف كه به نفعشانه می باشه.

نیازمندی ها