تصادف اتوبوس دانشجویان با تریلر

تصادف اتوبوس حامل دانشجویان با تریلر در اتوبان کرج - قزوین یک کشته و 34 مجروح بر جای گذاشت.
کد خبر: ۵۵۴۸۵۹
تصادف اتوبوس دانشجویان با تریلر

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرپرست مدیریت بحران فرمانداری ساوجبلاغ از وقوع حادثه رانندگی در اتوبان کرج - قزوین خبر داد و گفت: در این حادثه 34 نفر مجروح و یک نفر کشته شدند.

محمود فلاح‌نژاد با تأیید این خبر، افزود: متأسفانه صبح امروز بر اثر برخورد اتوبوس و تریلر در لاین غربی اتوبان حادثه تصادف رخ داد که در این حادثه راننده اتوبوس جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: این اتوبوس حامل دانشجویان کوثر بود که از تهران عازم قزوین بودند.

فلاح‌نژاد افزود: در این حادثه رانندگی که در حوالی پل کردان ساوجبلاغ اتفاق افتاد اتوبوس بر اثر برخورد با تریلر واژگون شد و 34 نفر از دانشجویان این اتوبوس به شدت مجروح شدند.

به گفته وی، تمامی مصدومین این حادثه با آمبولانس‌های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان‌های کرج و هشتگرد منتقل شدند.

در ادامه همچنین رئیس پلیس راهور محور اتوبان کرج قزوین نیز علت این حادثه را بی‌توجهی راننده اتوبوس و عدم توجه به جلو اعلام کرد.

به گفته سرهنگ احمد بیات، بر اثر این حادثه این محور از ترافیک سنگینی برخوردار بود که هم اکنون محور فوق از ترافیک عادی برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
۰
۰
بابا این عكس كه ماله كرمانه اینجا چیكار میكونه
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
۰
۰
من اونجا بودم.چرا دروغ خبررسانی میكنید؟كشته ی این حادثه یه دانشجوی بدبخت بود كه به خدا قسم با چشمای خودم میله از دوطرف بدنش سمت قلبش زده بود بیرون.كاملا بیهوش بود وقتی دراوردنش و بردنش.
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
۰
۰
این سرویس دانشگاه ما هستش.. از فردیس حركت كرده بوده.. خدا رو شكر دانشجوها طوریشون نشده.. اینم لینك عكسش هست: http://www.uploadtak.com/images/o5585_1.jpg
shahram
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
۰
۰
اتوبس ما از این بنزاست چرا چاخان !
م
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
۰
۰
خداوند به خانواده بازمانده صبر عنایت كند. بنده خودم در محل حضور داشتم. قسم می‌خورم به چشم دیدم جوان نگونبختی كه میله‌ای از دو طرف بدنش بیرون زده بود و كاملا بیهوش بود وقتی هلال احمر از اتوبوس خارجش كردند و به امبولانس منتقل شد. ایسنای عزیز حقیقت را چاپ كن. بعضی‌ها كشته شده را راننده‌ی اتوبوس معرفی كردند. راننده‌ای كه نه صورت وضعیت داشته و نه كارت ساعت در پلیس راه زده بوده، طبق حرف برادرش كه در تعاونی 15 قزوین مشغول به كار است!
م
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
۰
۰
امروز بچه ها شنیدن یكی از ﺩانشجوها كه توكما بوﺩه فوت كرﺩه
بابك
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
۰
۰
من صحنه رو دیدم.اتوبوس بنز بودو چب كرده بود.لطفا خبر رادرست بنویسید
ح.ز
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
۰
۰
من خودم تو این دانشگاه درس می خونم.اصلا از این اتوبوس ها نداریم.اتوبوس ما از این بنزای قدیمیه داغونه كه هیچ ایمنی هم نداره.كلی هم به مدیریت دانشگاه گفتیم كه اتوبوس ها رو عوض كنید.اما كو گوش شنوا.در ضمن عكس واقعی ندارید نذارید خوب.تازه من نمیدونم كی تو اون روز برف اومده كه ما خبر نداریم.درست خبر بذارید لطفا.
شقا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
بچه ها آرومتر،انقد شایعه نسازید.اونی كه فوت كرد رانندش بود.درضمن با این اتوبوسای بنز تخیلی كه واسه دانشگاهای خراب شده ما بدبختا كه تو آبیك و قزوین و اونورا درس میخونیم گذاشتن،مطمین باشید بازم ازین اتفاقا میفته.شما هم لطف كنید دیگه عكس نذارید واسه خبراتون.اه

نیازمندی ها