زهر چشم از ایران با حمله به سوریه

دنیس راس مشاورسابق دولت اوباما در منطقه خاورمیانه اعلام کرد که باید برای زهر چشم گرفتن از ایران در برنامه هسته ای و اثبات این مساله که آمریکا حاضر به کار بردن همه گزینه ها از جمله گزینه نظامی برای برخورد با مساله هسته ای ایران است، ایالات متحده آمریکا در مورد سوریه جدی تر عمل کند و اگر لازم باشد در این کشور به مداخله نظامی دست بزند.
کد خبر: ۵۵۴۵۳۸
زهر چشم از ایران با حمله به سوریه

به گزارش لس آنجلس تایمز راس با اشاره به اینکه مساله سوریه ارتباط عمیقی با ایران دارد، افزود: آنچه در سوریه می گذرد با ایران ارتباط عمیقی دارد. تعلل آمریکا در سوریه پیام اشتباهی است برای حاکمان ایران که از بشار اسد پشتیبانی می کنند.

راس افزود: نکته جالب در اینجا این مساله است که اگر می خواهیم دیپلماسی موفقی داشته باشیم، آنها باید به عزم ما برای استفاده از نیروی نظامی در صورت لزوم باور داشته باشند.از نظر من تعلل آمریکا در بحران سوریه این پیش فرض را (بین حاکمان ایران)ایجاد کرده که آمریکا قادر یا مایل به استفاده از نیروی نظامی نیست.

مردم به نامزد دولتی رای نمی‌دهند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دولت حق داشتن نامزد در انتخابات ریاست جمهوری ندارد، گفت: به نظر بنده مردم به نامزد دولتی در انتخابات رای نمی دهند بنابراین بهتر است دولت تنها مجری خوبی برای انتخابات باشد.

محمد نبی حبیبی در گفتگو با فارس ، با تاکید بر ضرورت وحدت میان اصولگرایان در انتخابات پیش رو اظهار کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکنون برای ایجاد وحدت میان اصولگرایان اقدامات زیادی را داشته است.

وی با تاکید بر اینکه بهتر است دولت تنها مجری خوبی برای انتخابات باشد، تاکید کرد: البته معتقدم که اگر در پنهان نیز فرد خاصی به عنوان نامزد دولت مطرح شود، بازهم مردم به نامزد دولتی رای نخواهند داد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به میتینگ 100 هزار نفری در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: برخی از اقداماتی که از سوی دولت انجام می گیرد بوی انتخاباتی دارد؛ معتقدم شخص رئیس جمهور باید مراقبت کند که از رفتارهای دولت بویی مبنی بر اینکه برای انتخابات نظر خاصی بر فرد خاصی دارد، استشمام نشود.

 آشوب های انتخاباتی در ونزوئلا

مقامهای ونزوئلا اعلام کردند در جریان تظاهرات و آشوبهای معترضان به نتایج انتخابات در این کشور آمریکای جنوبی تاکنون دو تن کشته و چند نفر دیگر زخمی زخمی شده اند.
 
خبرگزاری اروپاپرس، شمار هواداران کاپریلس رهبر حزب مخالف دولت و نامزد حزب ائتلاف وحدت دموکراتیک را که به دعوت وی برای اعتراض به نتایج انتخابات در کاراکاس - پایتخت ونزوئلا- و چندین شهر دیگر کشور دست به تظاهرات زدند و خواهان بازشماری آرا شدند، «صدها نفر» برشمرده است.
 
بر اساس این گزارش، گسترده ترین اعتراضات در کاراکاس بود که صد هاتن از معترضان با شعار تقلب در شهرک  آلتامیرا  در شرق پایتخت تجمع کردند و با بستن جاده ها و مسیرهای عبور و مرور در این منطقه، موجب تعطیل شدن حمل و نقل عمومی در این نقطه کاراکاس شدند.

تاکید بر اجماع اصلاح طلبان بر روی یک نامزد

محمدرضا خاتمی، عضو ارشد جبهه مشارکت، در گفت و گو با سایت آفتاب صبح امید که برای دعوت از خاتمی راه اندازی شده گفت:اگر اصلاح طلبان با این برنامه ریزی یعنی اجماع بر روی یک نامزد حداکثری در انتخابات شرکت کنند دستاورد بزرگی را به دست آورده اند.
 
وی افزود:اصلاح طلبان اهل کار های غیر قانونی و حتی مقاومت منفی نیستند، پس باید از ساز و کارهای قانونی برای پیگیری مطالبات خود استفاده نمایند. اصلاح طلبان باید این قدرت اجتماعی خود را نشان دهند. نخستین دست آورد این مساله، اجماع بر روی یک نامزد است که از محافظه کار ترین اصلاح طلبان تا رادیکال ترین آنان این استراتژی را قبول دارند که می تواند سرمایه ای هم برای آینده بسازد.

خاتمی گفت: ما اصلاح طلب هستیم نه برانداز، بنا بر این، از فرصت هایی که در درون نظام برای اصلاح وضع وجود می آید حداکثر بهره برداری را باید بکنیم. ما اصلاح طلبان خودمان را میراث دار اصلی جمهوری اسلامی و انقلاب می دانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
داود -گلستان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
۰
۰
اقای محمد نبی شما هم مثل بعضی ها از طرف مردم نظر میدید.اینكه مردم دولتی یا غیر دولتی انتخاب میكنند به خودشان مربوطه.مردم مملكت ما احتیاج ندارند شما به انها خط بدید.بجای اینكارها بهتر اینه كه برنامه و نظر بدی
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
۰
۰
این امریكایی احمق ببین پیش خودش چه فكرمیكنه به عراق وافغانستان حمله كردی چی شدگورستان امریكاحالاهم به سوریه حمله كن امتحانش مجانی است

نیازمندی ها