واکنش به همایش انتخاباتی دولت

برگزاری همایش بزرگی در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی از سوی دولت، که بسیاری از آن به عنوان میتینگ انتخاباتی دولت نام برده می شود، مورد انتقاد یکی از مراجع تقلید واقع شد.
کد خبر: ۵۵۳۹۱۵
واکنش به همایش انتخاباتی دولت

به گزارش نامه،آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در مراسم سوگواری حضرت فاطمه (س) در مدرسه امیرالمومنین (ع) با اشاره به اخبار منتشره در جراید مبنی بر اینکه دولت قصد برگزاری مراسم تقدیر از دستندرکاران سفرهای نوروزی را دارد، گفت: این عنوان خنده داری است که برا ی این همایش برگزیده​اند. وی از برگزار کنندگان خواستند تا به مردم دروغ نگویند و اگر می خواهند کار انتخاباتی بکنند، صراحتا آن را به مردم بگویند.

گفتنی است پیش از این نیز محمدرضا محسنی‌ثانی رئیس کمیته امنیت ملی مجلس با اشاره به شائبه سوء استفاده از امکانات دولتی و عمومی و بیت‌المال برای انتخابات و خلاف قانون بودن آن، گفته بود که اگر این همایش برگزار شود، مجلس هم از بعد سیاسی و هم از بعد هزینه‌ای این اقدام را بررسی خواهد کرد.

 باهنر:نامزد دولت شانسی در انتخابات ندارد

محمدرضا باهنر عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان با بیان اینکه به ائتلاف 1+2 توصیه می‌کنم تا پیش از ثبت‌نام خروجی واحد خود را مشخص کند، گفت:نامزد دولت شانسی در انتخابات ندارد.

به گزارش فارس ، باهنر امروز در نشستی با فعالان سیاسی که در حسینیه العلی مشهد مقدس برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: حماسه سیاسی مقوله‌ای است که در همه انتخابات‌ها رخ می‌دهد ولی در عین حال باید ملت ایران بار دیگر در این انتخابات حماسه پرشکوهتر خلق کند؛ حضور هر چه گسترده‌تر مردم سبب افزایش ضریب امنیت ملی و ضریب انسجام ملی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به موضع هاشمی در ارتباط با کاندیداتوری در انتخابات اظهار کرد: آقای هاشمی در پاسخ به برخی که از وی برای کاندیداتوری در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری دعوت کردند اذعان کرده که حضور پیدا نمی‌کند البته توصیه بنده به ایشان نیز این است که مصلحت نیست کاندیدا شود ولی در عین حال هیچ چیزی در عالم سیاست غیرممکن نیست.

هشدار فیروزآبادی به مسئولان

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اهمیت درک روشن از اوضاع و شرایط کشور گفت: مسئولان به عمق کینه و دشمنی سلطه‌گران و جریانات غیرهمسو با نظام واقف باشند و اقدامی انجام ندهند که سبب تنش در جامعه شود.

به ایسنا، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در جمع تعدادی از مسئولان نظامی در مورد شرایط روز کشور اظهار کرد: همه مسئولان باید درک روشنی از اوضاع و شرایط رو به پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی داشته باشند و بر این اساس به عمق کینه و دشمنی سلطه‌گران و جریانات غیرهمسو با نظام برای اختلاف‌افکنی و مسأله‌سازی میان مسئولان و مردم واقف باشند و مراقبت کنند اقدامی انجام ندهند که سبب تنش در جامعه شود.

فیروزآبادی، از تحویل پرچم و نماد ملی کشور از سوی رییس‌جمهور به مشایی که در سمنان انجام و در برخی رسانه‌ها منتشر شد، انتقاد کرد و همگان را به هوشیاری هرچه بیشتر در این مرحله حساس فراخواند.

منافقین، همسایه کاخ سفید

در حالی که مقامات آمریکایی ادعای گفتگو و مذاکره با ایران را دارند و بر حسن تعامل با ملت ایران تاکید می کنند(!) با حضور جمعی از مقامات سابق آمریکایی ، دفتر گروهک مجاهدین خلق(منافقین) در واشنگتن و در نزدیکی کاخ سفید به طور رسمی بازگشایی شد.

به گزارش عصر ایران در مراسم گشایش این دفتر جمعی از اعضای گروهک منافقین و نیز برخی از مقامات سابق دولت آمریکا که از اعضای فعال لابی منافقین در آمریکا هستند، از جمله ژنرال جیمز جونز مشاور سابق امنیت ملی دولت اوباما حضور داشتند. دفتر رسمی منافقین در آمریکا تنها یک خیابان با کاخ سفید فاصله دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
عزیزی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
۰
۰
سلام .دولت وغیر دولت مراجع وغیر مراجع باید درچارچوب قانو ن حركت وحرف بزنند ومواظب هشدار رهبرباشند كه اختلافات به جامعه منتقل نشود والا ازنگاه امت خائن خواهند بود
موسوی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
۰
۰
نباید اجازه این همایش با توجه به بحبوحه انتخابات با این وسعت برگزار می شد، متاسفانه شعار عدالت بازیچه شده است

نیازمندی ها