در شرایطی که یوسف کرمی با تصمیم شخصی حضور در تیم ملی تکواندو را در این مقطع از دست داده، رضا مهماندوست سرمربی سابق تیم ملی معتقد است که بسادگی نباید از کنار این قهرمان گذشت.
کد خبر: ۵۵۴۰۳۶

مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی در حالی از قطعی شدن غیبت کرمی در مسابقه‌های جهانی خبر داده است که گویا اصلا بنا نبوده یوسف کرمی به رقابت‌های جهانی اعزام شود و او در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های کشورهای اسلامی قرار داشته است؛ آنهم به این دلیل که در رقابت انتخابی مغلوب مهدی خدابخشی شده بود.

نکته جالب توجه درباره نفر جایگزین یوسف کرمی در این وزن این است که مهدی خدابخشی ـ که در رقابت انتخابی بر یوسف کرمی غلبه کرده بود ـ در جریان دیدار تدارکاتی مقابل آذربایجان کلاه خود را به زمین کوبید که این مساله باعث پذیرش مشروط او از سوی کادر فنی در تمرینات اردویی شد. کریمی، سرمربی تیم ملی در این مورد،گفت: خدابخشی تعهد کتبی داده که به هیچ وجه چنین مسائلی را تکرار نکند.در عین حال رضا مهماندوست، سرمربی سابق تیم ملی از نوع برخورد مسئولان فدراسیون با یوسف کرمی و کنار گذاشتن او از تیم ملی انتقاد کرد و گفت: با این نوع کنار گذاشتن، تنها به فکر آن هستند که یوسف کرمی را خراب کنند. آیا یوسف کرمی آنقدر ضعیف شده که تنها می‌خواهند او را به بازی‌های کشورهای اسلامی بفرستند؟ او با صدرنشینی در رنکینگ جهانی حقش نیست این طور کنارش بگذارند و براحتی کناره‌گیری‌اش را از تیم ملی قبول کنند.

وی افزود: کرمی هنوز هم می‌تواند قهرمان جهان شود. مسئولان فدراسیون باید کاری کنند که او برگردد. آنها باید شرایطی را فراهم کنند که اردوهای تیم ملی عذاب‌آور نباشد و ملی‌پوشان این طور قهر نکنند.

مهماندوست در حالی به دفاع از یوسف کرمی پرداخته که پس از برکناری پر حرف و حدیث خود از سمت سرمربیگری تیم ملی، کرمی علیه او موضع گرفت.سرمربی اسبق تیم ملی در این مورد گفت: شاید آن زمان که علیه من صحبت کرد، تحت فشار بود. من نباید انتقام جویی کنم، معتقدم یک قهرمان ملی بسادگی به این مرحله نرسیده که مسئولان فدراسیون براحتی بخواهند با کنار رفتنش موافقت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها