برای یورگن کلوپ و بسیاری از هواداران دورتموند، اتفاقی که بامداد دیروز افتاد یکی از زیباترین لحظات زندگی‌شان بود. دورتموند در عین ناباوری فقط چهار دقیقه تا حذف شدن از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فاصله داشت، آن هم چهار دقیقه‌ای که روی تابلوی داور چهار بازی حک شده بود اما در کمتر از دو دقیقه ورزشگاه یکدست زردپوش دورتموند به مرز جنون رسید.
کد خبر: ۵۵۳۲۷۲

آنها بازی 2 بر یک باخته را با گل‌های دقایق 91 و 93 به برتری 3 بر 2 تبدیل کردند تا پس از 14 سال همان اتفاقی که در فینال منچستر و بایرن باعث یاس آلمانی‌ها شد این بار دلیلی برای جشن و پایکوبی آنها شود. در پایان این بازی هرچند مردان مالاگا و سرمربی این تیم مانوئل پیلگرینی به اشتباه داور و آفساید بودن گل سوم دورتموند اعتراض داشتند اما در اردوی دورتموند همه در حال سپری کردن یکی از رویایی‌ترین لحظه‌های زندگی‌شان بودند. یورگن کلوپ در این باره گفت: شبی به یاد ماندنی را پشت سر گذاشتیم. نمی‌توانم احساساتم را بیان کنم. پس از پایان بازی من و دستیارانم با تعجب به هم نگاه می‌کردیم و به هم می‌گفتیم آنچه اتفاق افتاد، یک جنون محض بود. احساس می‌کنم به روانپزشک احتیاج دارم. انگار جام قهرمانی را بالای سر بردم. شب عجیبی بود!

چیزی نمانده بود کیلومترها آن‌طرف‌تر در استانبول هم 50 هزار تماشاگر پرشور تیم گالاتاسرای چنین هیجانی را تجربه کنند. رئال مادرید هرچند در دقیقه 7 توسط رونالدو به گل رسید تا با خیالی آسوده به صعود فکر کند اما گالا در کمتر از 15 دقیقه حدفاصل دقایق 57 تا 72 سه بار توسط ابوئه، استاینر و دروگبا دروازه تیم مادریدی را گشود تا استانبول برای خوزه مورینیو و تیمش به جهنم تبدیل شود. البته گالا برای صعود به دو گل دیگر هم نیاز داشت اما رونالدو در آخرین دقیقه بازی امیدهای آنها را با زدن دومین گل رئال از بین برد. مورینیو در پایان این بازی با تمجید از جو حاکم بر ورزشگاه گفت: وقتی برابر تیمی با این روحیه و 50 هزار تماشاگر مشتاق بازی می‌کنید، کار آسانی نیست. شاگردان فاتح تریم 11 نفر نبودند، بلکه 50 هزار نفر بودند!

به این ترتیب رئال مادرید و بورسیا دورتموند در شبی که یکی 3 بر 2 باخت و دیگری با همین نتیجه پیروز شد، راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها