در آیین نامه جدید نقل و انتقالات؛

احتمال کاهش تعداد سهمیه بازیکنان لیگ برتری

آیین نامه اصلاح شده نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال تا پایان فروردین ماه نهایی می شود. این احتمال وجود دارد که براساس این آیین نامه تعداد سهمیه بازیکنان لیگ برتری برای هر تیم کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۵۵۳۱۰۰
احتمال کاهش تعداد سهمیه بازیکنان لیگ برتری


پس از آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا مقررات نقل و انتقالات را به فدراسیون فوتبال ایران ابلاغ کرد مسئولان فدراسیون هم آیین نامه خود را برای فیفا فرستادند. البته فیفا هم اصلاحاتی را پیشنهاد کرد تا روی این آیین نامه اجرا شود. به همین خاطر سازمان لیگ ابتدا به کمیته نقل و انتقالات اعلام کرد تا اصلاحات مورد نظر فیفا را در آیین نامه لحاظ کند و همچنین از طرف دیگر به اتحادیه فوتبال ماموریت داد تا به نمایندگی از طرف باشگاه ها نظرات آنها را دریافت کرده و آنها را در آیین نامه پیش بینی کند.
طبق گفته علی کاظمی قرار شد تا پایان فروردین ماه سال جاری آیین نامه اصلاح شده نهایی و به فدراسیون ارسال شود. فدراسیون فوتبال هم پس از تطبیق این آیین نامه با مقررات بین المللی آن را به سازمان لیگ برخواهد گرداند.
به گزارش مهر؛طبق نظر علی کاظمی دبیر سازمان لیگ به نظر می رسد یکی از موارد اصلاح شده در آیین نامه نقل و انتقالات تغییر سهمیه های جذب بازیکن است. هر باشگاه سال گذشته می توانست 6 بازیکن لیگ برتری را جذب کند که این تعداد در آیین نامه جدید کاهش می یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها