برخورد سه خودرو پنج قربانی گرفت

معاون عملیات پلیس راه کشور گفت: برخورد دو دستگاه خودرو وانت نیسان و وانت پیکان با کامیون جک، پنج کشته و یک زخمی بر جا گذاشت .
کد خبر: ۵۵۲۰۹۸
برخورد سه خودرو پنج قربانی گرفت

سرهنگ اسفندیاری به مهمترین تصادف جاده ای 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود : در استان کرمانشاه کیلومتر 30 محور کرمانشاه - کامیاران سه دستگاه خودرو وانت نیسان ، کامیون جک و وانت پیکان با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه 5 نفر در محل فوت کردند و یک نفر نیز مجروح شد.

سرهنگ اسفندیاری گفت : علت این حادثه رانندگی تخطی از سرعت مجاز نیسان و رعایت نکردن فاصله طولی وانت پیکان نسبت به کامیون جک اعلام شده است .

معاون عملیات پلیس راه کشور افزود: در 24 ساعت گذشته 26 و هفت دهم درصد تصادفات جاده ای به علت تخطی از سرعت مجاز، 25 درصد به علت بی توجهی راننده به جلو، 21 درصد  انحراف به چپ خودرو، 17 درصد رعایت نکردن حق تقدم عبور و چهار درصد تصادفات نیز به علت خواب آلودگی رانندگان رخ داده است .

وی افزود : علت 6 و سه دهم درصد تصادفات جاده ای نیز سایر عوامل رانندگی گزارش شده است .

معاون عملیات پلیس راه کشور با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 34 درصد تصادفات جاده ای منجر به واژگونی وسائل نقلیه شده است گفت : دراین مدت 5 درصد تصادفات جاده ای برون شهری برخورد وسائل نقلیه با عابران پیاده گزارش شده است .(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها