نگاهی به یک روش تربیتی کارآمد

تربیت به کمک داستان در خانه و مراکز آموزشی

ولایتی :

دولت یازدهم حماسه سیاسی و اقتصادی را محقق کند

علی‌اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی و عضو ائتلاف پیشرفت با تاکید بر اینکه دولت یازدهم باید سبب تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شود، اظهار داشت: دولت یازدهم باید از افراد متخصص و کارآمد برای به تحقق رساندن اهداف نظام در مسیر عالی خود و همچنین تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی گام موثر بردارد.
کد خبر: ۵۵۱۶۳۶
دولت یازدهم حماسه سیاسی و اقتصادی را محقق کند

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل  در همایش حوزه و بیداری اسلامی در محل سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد اظهارداشت: انتخابات مسئله‌ای مهم است و در واقع می‌توان گفت در شرایط فعلی ضرورت بیشتری برای اثبات تکلیف بیشتر وجود دارد.

وی افزود: شاید هیچگاه نظیر حال برای اثبات تکلیف نسبت به نظام و آرمان‌های نظام اسلامی ضرورت نداشتیم و باید همه تلاش خود را در عرصه انتخابات برای به تحقق رساندن حماسه سیاسی بکنیم.

ولایتی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری خرداد 92 باید دولت کاردان و تابع ولایت فقیه انتخاب شود خاطرنشان کرد: در سالی که با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده باید یکایک افراد جامعه در مسیر تحقق آن تلاش کنند.

وی ادامه داد: هر فرد می‌تواند در این مسئله کارگشا باشد و به نوعی می‌توان گفت برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی و روی کار آمدن دولت کاردان و تابع ولایت فقیه باید احساس مسئولیت و تکلیف کنیم.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با تأکید بر اینکه بیداری اسلامی به معنی بازگشت به ارزش‌های اسلامی است گفت: کشورهایی که بیداری اسلامی را تجربه می‌کنند در واقع پیش از آن روش‌های غیراسلامی را برای مدیریت کشور تجربه کرده و حال به این مسئله پی برده‌اند که مدیریت باید در خط اسلام و با پرچم‌داری علمای اسلام باشد.

ولایتی همچنین از ناآرامی‌های صورت گرفته در سوریه یاد کرد و گفت: سوریه بیش از هر زمان دیگری مقتدرانه در برابر ناآرامی‌ها ایستاده و این ناآرامی‌ها و نابسامانی‌ها نشأت گرفته از جنگ‌های کور و چریکی عده‌ای غیرسوری در داخل سوریه است.(فارس)

newsQrCode
برچسب ها: ولایتی کارآمد
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
۰
۰
همانطور كه دولت دهم مشكلات را حل كرد راستی منظور از بیداری اسلامی چیه نكنه دشمنی با شیعه است

نیازمندی ها