تمهیدات ویژه اورژانس در روز 13 فروردین

در راستای طرح امداد نوروزی و خدمات رسانی پزشکی اورژانس 115 و بیمارستانی به مسافران نوروزی، تمهیدات ویژه ای برای روز 13 فروردین ماه برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۵۵۱۳۳۲
تمهیدات ویژه اورژانس در روز 13 فروردین

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گفت: به منظور افزایش امنیت خاطر هموطنان عزیز، کاهش خطرات و صدمات ناشی از حوادث و لزوم امدادرسانی و آمادگی اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی و تمامی واحدهای ارائه دهنده خدمات درمانی در روز 13 فروردین، تمهیدات ویژه ای درنظر گرفته شده است.

محمد تقی طالبیان تصریح کرد: برای خدمت رسانی به هموطنان، 2051 پایگاه اورژانس کشور شامل 797 پایگاه شهری، 1254 پایگاه جاده ای و 175 ایستگاه سلامت با حضور تکنسین های زبده اورژانس 115 در آماده باش هستند.

وی افزود: به منظور امدادرسانی سریع تر، علاوه بر آماده باش کامل امداد هوایی (شش فروند بالگرد امدادی) و امداد موتوری (52 دستگاه موتورلانس) اورژانس 115، تیم های امدادی از ساعت هشت صبح لغایت 20 در تفرجگاه ها، پارک ها و جنگل ها مستقر خواهند بود.

طالبیان افزود: تمام اورژانس های بیمارستان های سراسر کشور برای ارائه خدمات پزشکی مناسب به هم میهنان طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و دستورالعمل ارسالی در آماده باش کامل خواهند بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی از هموطنان درخواست کرد، با توجه به ترافیک سنگین در ورودی و خروجی شهرها در صبح و عصر روز 13 فروردین ماه، با حفظ آرامش رانندگی کرده و همکاری بیشتر و بهتری با اورژانس داشته باشند.

وی همچنین از مردم خواست که مسیر خودروی امدادی (آمبولانس) را باز نگاه داشته و از رانندگی در خطوط ویژه نیروهای امدادی خودداری کنند.

طالبیان تأکید کرد: از مردم می خواهم در صورت نیاز به خدمات فوریت های پزشکی با شماره 115 تماس بگیرند و در صورت تماس با شماره 115، برای کمک به مصدوم یا بیمار شرح حال اولیه را به کارشناس مربوطه ارائه کرده و از ازدحام در محل حادثه خودداری کنند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها