رادیو نمایش با ویژه برنامه‌های مختلف در ایام نوروز، مهمان خانه‌های شنوندگان می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۴۸۸

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، ویژه برنامه تحویل سال با نام «107.5 سال به از این سال‌ها» چهارشنبه سی‌ام اسفند از ساعت 13 تا 14 پخش می‌شود.

همچنین از بیست و ششم اسفند تا شانزدهم فروردین 92 برنامه عصرگاهی «استودیو 8» از ساعت 16 تا 17 به صورت زنده تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

«آن دم که شب شود» برنامه شبانگاهی رادیو نمایش برای ایام تعطیلات نوروز است که از بیست و ششم اسفند تا شانزدهم فروردین 92 هر شب از ساعت 22 و 30 دقیقه به مدت یک ساعت پخش می‌شود.

علاوه بر این آثار شنیدنی، بخش دیگری تحت عنوان رادیو فیلم از ساعت 20 تا 21 و 30 دقیقه در رادیو نمایش پخش می‌شود که شامل 21 فیلم سینمایی و سه سریال تلویزیونی است.

در این بخش، راوی برنامه لحظات نمایشی را برای شنوندگان روایت می‌کند، سپس دیالوگ‌ها و موسیقی فیلم مورد نظر در کنار توصیف‌ها پخش می‌شود.

گونه فیلم‌هایی که برای پخش از رادیو نمایش تنظیم رادیویی شده‌اند اجتماعی، حادثه‌ای، کمدی و در مورد دفاع مقدس است.

سریال‌های تلویزیونی چک برگشتی، پایتخت، سلطان و شبان و فیلم‌های سینمایی حس پنهان، شب یلدا، عیار 14، خاموشی دریا، خوابم میاد، شرط اول، خواب زمستانی، یه حبه قند، محیا، کنعان، هیچ، دختری با کفش‌های کتانی، مردی که موش شد، کیمیا و خاک، کافه ترانزیت، پستچی سه بار در نمی‌زند، چک، توکیو بدون توقف، ردپایی بر شن، ضیافت و زرد قناری از جمله آثاری است که به ترتیب از بیست و ششم اسفند 91 تا شانزدهم فروردین 92 از برنامه «رادیو فیلم» پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها