دختر 12 ساله باهوش تر از هاوکینز

نیها رامو دختر 12 ساله از اعضای "منسا" است ، انجمنی شامل باهوش ترین افراد جهان که پس از تست ضریب هوشی می توان عضو آن شد.
کد خبر: ۵۴۷۶۰۹
دختر 12 ساله باهوش تر از هاوکینز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جنتساید، نیها رامو بدون تردید یکی از باهوش ترین کودکان جهان محسوب می شود. او توانست در تست ضریب هوشی " IQ" منسا رکورد 162 را به دست بیاورد.

ضریب هوشی او فراتر از " IQ" آلبرت انشتین، بیل گیتس و حتی استفن هاوکینز با ضریب هوشی 160 است.

جایاشری مادر نیها گفت: ابتدا متوجه توانایی های او نشده بودم. تا زمانی که نمرات امتحانی اش را دیدم و به خود گفتم شاید او دارای ویژگی هایی باشد که من متوجه آن نشده ام.

خانواده نیها هنگامی که وی هفت ساله بود به انگلستان مهاجرت کردند. در یک امتحان دستور زبان موسوم به "Tiffin Girls'"  نیها از 280 امتیاز ممکن کل آن را کسب کرد. دو سال بعد ، او در تست منسا موفق شد رکورد 162 را به دست آورده و از آن زمان جزو باهوش ترین افراد جهان است. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
احمد جاوید
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
۰
۰
سلام . خوندن این نوشته تمام وجود انسان را به لرزه در می آورد و این یكی از هزارها نشانه قدرت خدای بزرگ می باشد الله اكبر . بروجرد
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
۰
۰
البته سن ارتباطی به هوش نداره هوش ژنتیكه . این دختر تو سن 5 سالگی هم همین هوش رو داشته منتهی با مهارت تست زنی كمتر
علیرضا تلاشگر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
۰
۰
نابغه بودن مهم نیست چون فرد نابغه هیچ تلاشی انجام نداده و این هدیه خدادادی میباشد مهم این است كه این فرد در اینده چه بهره ای از این نبوغ خود در جهت پیشرفت علم میبرد چه بسا افرادی كه نابغه نبودن ولی تلاش و زحمت فراوانی در كمك به بشریت انجام داده اند واقعا این ارزشش بیشتر از نابغه بودن است.
gh
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
۰
۰
نویسنده واین بچه هر وقت نظریه انیشتن رو فهمید بیاد .بعد

نیازمندی ها