معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری:

یارانه ها تا 25 اسفند واریز می شود

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، گفت: یارانه اسفند ماه بین 20 تا 25 این ماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۷۴۵۵
یارانه ها تا 25 اسفند واریز می شود

بهروز مرادی پیش از ظهر امروز چهارشنبه پس از نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران این مطلب را بیان کرد.

مرادی افزود: با توجه به این که عیدانه در هفته اول اسفندماه به حساب خانوارها واریز شد بر این اساس سازمان هدفمندی یارانه ها تصمیم گرفت که یارانه اسفندماه نیز در دهه سوم این ماه پرداخت شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که برخی ها عنوان کردند بودجه سال 92 کشور وابستگی بیشتری به درآمد نفتی داشته است تصریح کرد: در لایحه بودجه سال 92 کل کشور 16 درصد از این بودجه از سهم درآمدهای نفتی کاهش یافت که این رویکرد بسیار مثبتی بود که در این دوره اتفاق افتاد.

مرادی در ادامه یادآور شد: با توجه به این که لایحه بودجه سال 92 به گونه ای تنظیم شده است که در آن سهم درآمدهای نفتی کاهش یافته، برای سال 93 نیز بودجه ای تنظیم شود که از درآمدهای نفتی جدا شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که رییس دیوان محاسبات کشور اعلام کرده است شما به تلفن ایشان پاسخ نمی دهید، گفت: این طور نیست و از طرفی تلفن همراهم در اختیار من نیست. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
۰
۰
یارانه مربوط به بهمن است نه اسفند ماه
علی م
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
۰
۰
پس یارانه بهمن ماه چی شد؟!؟
ستار
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
۰
۰
آقای مرادی: این یارانه بهمن است نه اسفند اگر بودجه كم آوردید و میخواهید جبران كنید حرفی جداست ولی از مردم با این غول تورمی كه درست كردید مایه نزارید بعضی از بدبخت بیچاره های این كشور كه با طرح های غیر كارشناسی شمابه فلاكت افتاده اند با همین یارانه امورات را سپری میكنند این طرح هدفمندی بجز گداپروری چیزی بدنبال نداشت حال یارانه بهمن را بجای اسفند میخواهید قالب كنید پس در سخرانیهایتان هی ملت ملت مردم مردم نكنید/ جاوز را شهید/ حزب اللهی/ یار امام عصر/رزمنده مبارز/ملك مقرب معرفی كردیدمعلوم هست با این حرفا به كجا میروید
گدازاده هستم
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
۰
۰
از ما مردم نظر نخایید ریش وقیچی دست شماست ما فعلا شدیم گدا زاده از موقعی كه شما یارانه لطف میكنید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها