حکم اعدام دو متجاوز به عنف و سه سارق مسلح که در دو پرونده جداگانه به مجازات مرگ محکوم شده بودند، از سوی قضات دیوان عالی کشور تائید شد.
کد خبر: ۵۴۶۸۸۱

به گزارش مهر، نخستین پرونده مربوط به دو پسر جوان است که با یک پیکان سفید، زنان و دختران را در غرب تهران و کرج سوار خودرو کرده و سپس مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.

راز جنایت‌های سیاه دو پسر شیطان‌صفت اردیبهشت امسال همزمان با دستگیری آنها در جاده چالوس فاش شد. سی‌ویکم فروردین ماموران پلیس به سه سرنشین یک خودروی پیکان سفید در جاده چالوس ظنین شده و خودرو را متوقف کردند. ماموران در صندوق عقب خودرو با پیکر نیمه‌جان دختر جوانی روبه‌رو شده و بلافاصله وی را به بیمارستان منتقل و سه سرنشین پیکان را نیز دستگیر کردند.

دختر بیست و دو ساله پس از بهبود، در تحقیقات گفت: برای رفتن به خانه یکی از بستگانم سوار خودروی پیکان شدم. پس از طی مسافتی سرنشینان پیکان مرا کتک زده و با انتقال به محلی خلوت، مورد آزار و اذیت قرار دادند.

وقتی با سر و صدا از مردم کمک خواستم، آنها مرا در صندوق عقب خودرو زندانی کردند که بر اثر کمبود اکسیژن بی‌حال شدم. در ادامه تحقیقات از متهمان، آنها به ربودن چند زن و دختر جوان در غرب تهران اعتراف کردند.

در ادامه، پرونده سه پسر شیطان‌صفت برای محاکمه به شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که قضات دادگاه دو متهم ردیف اول و دوم پرونده به نام هادی و حمید را به اعدام محکوم کردند. متهم ردیف سوم نیز به زندان محکوم شد. با اعتراض متهمان به حکم مجازات خود، پرونده‌شان برای رسیدگی به دیوان عالی کشور ارسال و حکم اعدام دو نفر از متهمان تائید شد.

سعید عمرانی، رئیس اداره دفتر دیوان عالی کشور از تائید حکم اعدام سه سارق مسلح خبر داد و گفت: اعضای این باند از سال 86 سرقت‌های مسلحانه خود را در تهران آغاز کرده‌اند که هر سه سارق دستگیر و از سوی دادسرا محارب شناخته شده و پرونده‌شان برای محاکمه به دادگاه انقلاب تهران فرستاده شد. قاضی دادگاه انقلاب نیز بعد از محاکمه، این سه عضو باند را به اعدام محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها