با دعوت آمریکایی ها صورت می گیرد

گیتی پسند در تورنمنت فوتسال بین قاره ای

تغییر نظر صبایی ها؛

گیتی پسند از ما بهتر بود و قهرمان شد!

درحالی که روز گذشته مسئولان صبا معتقد بودند در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر اتفاقات رخ داده، اما امروز نظرشان عوض شد.
کد خبر: ۵۴۶۲۹۳
گیتی پسند از ما بهتر بود و قهرمان شد!


هفته پایانی لیگ برتر فوتسال عصر روز گذشته برگزار شد و پس از پایان دیدار تیم‌های فوتسال منصوری و صبا مسئولان قمی نسبت به اتفاقات و حواشی که در دیدار تیم‌های منصوری و گیتی‌پسند که در هفته 25 مسابقات رخ داده بود، معترض بودند و مسائلی را نسبت به تبانی بین این دو باشگاه مطرح کردند. اما پس از یک روز فاصله مسئولان صبا موضع خود را نسبت به این موضوع تغییر دادند و اعلام کردند که اتفاق خاصی رخ نداده است.
مهدی پاک مدیر رسانه تیم فوتسال صبا در این زمینه به فارس گفت: مسابقات لیگ امروز تمام شد و به تمام بازیکنان خوب و دوست داشتنی صبا تبریک می‌گویم که تمام زحمت خود را کشیدند و عنوان نائب قهرمانی را کسب کردند. در واقع قهرمان و برنده این دوره از مسابقات فوتسال ایران بود که به نظر می‌رسد با این جوانان آینده‌دار که بخشی از آنان در تیم فوتسال صبا حضور داشتند، آینده روشنی خواهد داشت.

وی ادامه داد: دوست دارم تشکر صمیمانه‌ای از آقایان افتخاری و حسین‌زاده بکنم که در برگزاری مسابقات تمام تلاش خود را انجام دادند و با توجه به فشردگی رقابت‌ها اما به نحو احسن این مسابقات را برگزار کردند و همه اهالی فوتسال را برای آینده امیدوار کردند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال صبا افزود: واقعیت این است که در ابتدای فصل هیچ کس انتظار بازی‌های درخشان از صبا را نداشت. نتایج بسیار خوبی که گرفتیم بسیاری از افراد فکر می‌کردند که جرقه خواهد بود و این موفقیت‌ها زودگذر است اما بازیکنانمان خود را باور داشتند و آمده بودند تا در فوتسال ایران یک حرکت جدیدی را آغاز کنند. باور کنید با توجه به بضاعت‌مان همین نائب قهرمانی هم برای ما نتیجه درخشانی بود. مطمئن باشید سال‌های آینده برای قهرمانی در فوتسال ایران و آسیا تلاش خواهیم کرد و همین جوانان شایسته این موضوع را به اثبات خواهند رساند.

پاک در مورد مسائلی که روز گذشته در مورد تبانی بین تیم‌های منصوری و گیتی‌پسند گفت: فصل گذشته اتفاقاتی رخ داد اما این فصل صحبت‌های بسیاری شد که هیچ کدام قابل اثبات نیست و ما هم به دنبال این صحبت‌ها نیستیم. قهرمانی دست خود ما بود و می‌توانستیم با کسب پیروزی مقابل منصوری قهرمان شویم اما بازی را واگذار کردیم. به تیم منصوری هم که بازی محکم و شرافتمندانه‌ای از خود نشان داد، تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: گیتی‌پسند رقیب ما بود و 15 هفته ما صدرنشین بودم اما در هفته پایانی آنها در همه زمینه‌ها بهتر عمل کردند و قهرمان شدند و این قهرمانی را به کادر فنی بازیکنان و مردم خوب اصفهان تبریک می‌گویم و امیدوارم این تیم در آسیا نماینده موفقی برای ایران باشد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال صبا تاکید کرد: ممکن است بعد از مسابقه، مصاحبه‌هایی صورت گرفته باشد که از روی ناراحتی بوده و اینها قابل گذشت است. به هر حال برخی مصاحبه‌ها باعث رنجش آقای افتخاری شد. تیم صبا خود را پیدا کرده و نسل جدیدی از بازیکنان جوان و مربیان جوان دارد که حریف فوتسال ایران شدند و قطعا می‌توانند در آینده نه تنها در آسیا بلکه در جهان در رده‌های بالا قرار بگیرند.

وی عنوان کرد: فوتسال ملی نیاز به همدلی و همصدایی دارد که امیدواریم باشگاه صبا نیز نقش پررنگی در این زمینه داشته باشد. به عنوان نماینده تیم اعلام می‌کنم هیچ دلخوری از کسی نداریم و با وجود هجمه‌ها و حمله‌ها که در هفته‌های اخیر به کادر فنی و بازیکنان صبا انجام شده، اما هیچ مشکلی وجود ندارد و از همه می‌گذریم. مطمئن باشید در فصل آینده با تیمی قدرتمند در رقابت‌ها حاضر خواهیم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها