ادامه عملیات گسترده ارتش سوریه برای پاکسازی کشور و همکاری مردم در بازگرداندن امنیت به برخی مناطق حومه حلب و هلاکت دهها شبه نظامی وابسته به گروه ارتش آزاد از جمله خبرهای مربوط به سوریه است.
کد خبر: ۵۴۶۲۰۸
هلاکت 100 عضو ارتش آزاد و سرکرده آنها در داریا

بر  اساس این گزارش فرماندهی ارتش سوریه در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای شجاع  ارتش با همکاری مردم شریف، امنیت و ثبات را به برخی از روستاها در حومه حلب بازگرداندند.

در این بیانیه آمده است: نیروهای ارتش در عملیات دقیق و گسترده، با همکاری مردم شریف، امنیت و ثبات را به برخی روستاهای واقع در جاده بین المللی از جمله سلیمه، اثریا، خناصر،  المزرعه، سم النقل، ام عامد، جنید، قبتین، خریرش، جلاغیم و همچنین فرودگاه بین المللی حلب بازگردانند.

براساس این گزارش، شماری از تروریستها و مزدوران دراین مناطق به هلاکت رسیدند و نیروهای ارتش به عملیات خود برای پاکسازی کامل کشور ادامه می دهند.

در بیانیه فرماندهی ارتش سوریه آمده است نیروهای مسلح سوریه، خبرهای پیروزیهای ارتش شجاع بر ماشین قتل و تجاوز و کشتار تروریستها و مزدوران را به اطلاع ملت خواهد رساند و در  عین حال از کسانی که فریب خورده اند دعوت می کند به جاده صحیح برگردند، چرا که فرصت همچنان برای زمین گذاشتن سلاح و بازگشت به آغوش ملت وجود دارد.

هلاکت سرکرده یکی از گروههای وابسته به ارتش آزاد در داریا

از سوی دیگر فردی به نام ابونضال فرمانده گروهی از شبه نظامیان ارتش آزاد در جریان درگیری با نیروهای ارتش سوریه در داریا کشته شد. این درگیریهای شدید از چهار ماه پیش در این منطقه جریان داشته است.

بر اساس این گزارش، ابونضال یکی از مهمترین فرماندهان میدانی گروههای مسلح در داریا بود که چند روز پیش در جریان عملیات ارتش سوریه، زخمی شده بود.

درگیریهای شدیدی در ایست الاربعین در پی حمله شبه نظامیان ارتش آزاد به این ایست رخ داد که در نتیجه آن، دست کم 100 عضو گردانهای ارتش آزاد کشته شدند.

جاده منتهی به دمشق از سمت قطنا به مدت چندین ساعت به سبب درگیریهای سنگین بسته شد، همچنین شماری از غیرنظامیان در حمله گردانهای شبه نظامیان ارتش آزاد زخمی شدند. (مهر)
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
haidari schakila
Germany
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
۰
۰
das ist toll dass die truppen viele terroristen getotet haben und jetzt viele gebiete in surya erobern haben das ist schon und gluck fur uns tote sie weiter die terroristen und vernichten sie weiter die terroristen und machen sie alle terroristen den erdboden gleich und erobern sie das ganze landund gewinnen sie den krieg damit p asad wieder president ist president asad ist ewig president und sonst keinen andere er ist gut fur das land und sur das volk tote sie weiter und lassen sie keinen terroristen am leben
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها