از سوی انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات برگزار می‌شود

نقد و بررسی کتاب «تاریخ اجتماعی رسانه‌ها»

عبدالرحیم سعیدی راد خاطرات طنز آزادگان و کتاب زندگی عظیم محمدی‌زاده، فرمانده‌ی شهید لشگر ولیعصر (ع) خوزستان، را منتشر می‌کند.
کد خبر: ۵۴۵۷۳۰
اتفاق‌های خنده‌دار جنگ در یک کتاب

این نویسنده‌ی دفاع مقدس که آخرین کتاب منتشرشده‌اش «جشن پتو» نام دارد، به خبرنگار ادبیات و نشر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: در حال گردآوری مجموعه‌ای از خاطرات طنز آزادگان جنگ تحمیلی هستم تا این خاطرات را در قالب کتابی با عنوان «طنز در اسارت» منتشر کنم. این کتاب برگرفته از خاطرات کوتاه آزادگان و اتفاقات خنده‌دار اسیران دوران جنگ است که هم‌اکنون به روش‌های مختلف در حال گردآوری آن‌ها هستم و قرار است از سوی انتشارات کتاب نشر به چاپ برسد.

سعیدی راد در ادامه همچنین از انجام مراحل آماده‌سازی کتاب «سیره و زندگی عظیم محمدی‌زاده» (فرمانده‌ی شهید لشگر ولیعصر (ع) خوزستان) خبر داد و در این‌باره گفت:‌ این کتاب راجع به زندگی شهید عظیم محمدی‌زاده است که گردآوری خاطراتش با دوستان، خانواده و نزدیکان شهید از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهر است. دوستان آن را در اختیار من گذاشته‌اند تا پس از بازنویسی، تا آخر امسال از سوی انتشارات نیلوفران به چاپ برسد.

او درباره‌ی دلیل رفتن به سراغ زندگی‌نامه‌ی شهید عظیم محمدی‌زاده، با بیان این‌که با توجه به این‌که تا به حال راجع به فرماندهان خوزستانی جنگ کار زیادی صورت نگرفته است، گفت: شهید عظیم محمدی‌زاده یکی از افرادی است که از ابتدای جنگ در خوزستان در رده‌های مختلف حضور داشته است و در سمت فرماندهی لشگر ولیعصر خوزستان به شهادت رسیده است، ولی تا به حال هیچ کتاب و یادگار مکتوبی از ایشان به جا نمانده است، بنابراین همشهریان او حرکتی را برای مکتوب کردن خاطرات این شهید و دیگر شهیدان آغاز کرده‌اند تا هم این خاطرات خوانده شود و هم این‌که الگو قرار گیرد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها