شبکه های رادیویی ایران، جوان تهران و فرهنگ برای ایام نوروز پخش 27 نمایش رادیویی از جمله مشتری ها، حلقه گمشده، دشمن قاشق، تعطیلات، ک مثل کنکور، پری بهاری، گلبهار، سه زیرک و مارگریت کبریت فروش را آماده کرده اند.
کد خبر: ۵۴۴۹۹۸

 به گزارش جام جم، در نمایش های نوروزی این شبکه های رادیویی ژاله علو، ناهید مسلمی، مهین نثری، زهره مجابی، پری امیرحمزه، میرطاهر مظلومی، شمسی فضل اللهی، رحمان باقریان، بیوک میرزایی، صدرالدین شجره، محمد، رضا و علی عمرانی، فریدون محرابی، فریبا متخصص، ایوب آقاخانی و... بازی می کنند.
    
    3 نمایش برای رادیو ایران
    نمایش «مشتری ها» در پنج قسمت به کارگردانی صدرالدین شجره، نویسندگی زینب آرمند، سردبیری مرضیه رشیدبیگی و تهیه کنندگی محمد مهاجر از بیست و ششم اسفند پخش می شود. این نمایش ماجرای ساعتی است که در هر قسمت به یک نفر فروخته می شود. نمایش «حلقه گمشده» در پنج قسمت به کارگردانی جواد پیشگر، نویسندگی فریده دلیری، سردبیری فاطمه دلیری و تهیه کنندگی فریبرز گلبن از سوم فروردین پخش می شود. در این نمایش قتلی اتفاق می افتد و کارآگاه هلمز مشخصات قاتل را حدس می زند.
    نمایش «دشمن قاشق» در پنج قسمت به کارگردانی مجید حمزه، از دهم فروردین پخش می شود. داستان این نمایش درباره فردی به نام سهراب است که به خواستگاری نازنین می رود و درگیر ماجراهایی می شود.
    
    5 نمایش برای رادیو تهران
    پخش نمایش «تعطیلات» که در شش قسمت به کارگردانی جواد پیشگر تولید شده است از بیست و ششم اسفند آغاز می شود. داستان این نمایش درباره فردی است که مقدار زیادی مواد مخدر در ماشین جاسازی کرده است. نمایش «ک مثل کنکور» به کارگردانی خسرو فرخزادی هم دوم فروردین از رادیو تهران پخش می شود. داستان این نمایش درباره جوانی است که قصد شرکت در کنکور سراسری دارد.
    نمایش «دشمن عزیز» در 12 قسمت به کارگردانی رضا عمرانی و نویسندگی نسیم خراشادی زاده، از سوم فروردین پخش می شود. داستان این نمایش درباره هرمز است که در رقابت برای ریاست شرکت از سروش شکست می خورد و... داستان نمایش «دوئل» که نهم فروردین پخش می شود درباره مردی است که با یک مگس سمج درگیر می شود.
    نمایش «بوریا» به کارگردانی حمید منوچهری هم برای پخش در روز شانزدهم فروردین در نظر گرفته شده است.
    
    6 نمایش برای رادیو فرهنگ
    نمایش «پری بهاری» به کارگردانی مجید حمزه بیست و ششم اسفند از رادیو فرهنگ پخش می شود. داستان این نمایش از ماجرای نوروزی ننه سرما شروع می شود. نمایش «گلبهار» را هم مجید حمزه کارگردانی کرده است که بیست و هفتم اسفند پخش می شود. داستان این نمایش درباره پدر و مادری است که در آرزوی داشتن فرزند هستند.
    نمایش «شاهزاده خورشید» هم بیست و هشتم اسفند پخش می شود. داستان این نمایش درباره سفر یک شاهزاده است. نمایش «افسانه کاروان نوروزی» در پنج قسمت تولید شده که از دهم فروردین پخش آن شروع می شود. داستان این نمایش درباره برادرزاده ناصرالدین شاه است که عاشق معلم فرانسوی اش می شود.
    نمایش «میرنوروزی» هم برای پخش در روز بیست و نهم اسفند در نظر گرفته شده است. داستان این نمایش درباره مردی به نام میرقلی است که بسیار بداخلاق است. سی ام اسفند هم نمایش «گلی علیه ننه سرما» پخش می شود.
    
    رادیو جوان و 13 نمایش
    نمایش «سه زیرک» به کارگردانی اکبر زنجانپور در پنج قسمت تولید شده که از بیست و ششم اسفند در جدول پخش رادیو جوان قرار گرفته است. داستان این نمایش درباره یک مرد زیرک است که گرفتار راهزنان می شود.
    نمایش «کارمند آزمایشی» به کارگردانی مهین فردنوا اول فروردین پخش می شود. داستان نمایش «کارمند آزمایشی» درباره وضعیت استخدام آزمایشی یک کارمند است.
    نمایش «بابانوئل ما را لو داد» به کارگردانی خسرو فرخزادی برای پخش در روز دوم فروردین در نظر گرفته شده است و داستان درباره دو دزد ابله است که خودشان را بابانوئل معرفی می کنند.
    داستان نمایش «بازرس شی بی و سرداب مرگ» که به کارگردانی مهین فردنوا تولید شده و سوم فروردین پخش می شود، درباره قتل یک کشیش است. نمایش «مارگریت کبریت فروش» که پنجم فروردین پخش می شود درباره بازرسی است که باید خبر یک قتل را به کسی بدهد.
    نمایش «عطر گل نرگس» به کارگردانی فریدون محرابی درباره زنی است که دوباره ازدواج می کند. این نمایش چهارم فروردین پخش می شود. پنجم فروردین هم نمایش «درنای شب» ساخته رضا عمرانی پخش می شود و داستان آن درباره یک درناست که خودش را شبیه یک زن جوان می کند.
    پخش نمایش «باجناق ها» به سردبیری مرضیه رشیدبیگی از هفتم فروردین آغاز می شود. داستان این نمایش که در پنج قسمت تولید شده درباره آشتی دادن دو باجناق است.
    نمایش «طعمه شیرین» به کارگردانی خسرو فرخزادی هم چهاردهم فروردین پخش می شود. داستان این نمایش درباره مردی است که پرستار یک مرد بداخلاق می شود.
    نمایش «یک آرزوی بزرگ» برای پخش در شانزدهم فروردین ماه در نظر گرفته شده است. داستان درباره دختری است که پدر و مادرش می خواهند از هم جدا شوند. نمایش های «بازی میرنوروزی» به کارگردانی خسرو فرخزادی، نمایش «سوءتفاهم» و نمایش «تولدت مبارک» روزهای دوازدهم، سیزدهم و پانزدهم فروردین ماه 92 از رادیو جوان پخش می شود.
 انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها