دفاع رئیس جمهور از وزیر پیشنهادی

رئیس جمهور که برای دفاع از محمدحسن نامی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس رفته بود،گفت: کسی که امروز به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فن آوری اطلاعات به مجلس معرفی می شود از متخصصان مسلط به حوزه ارتباطات و فضای مجازی است.
کد خبر: ۵۴۴۵۶۳
دفاع رئیس جمهور از وزیر پیشنهادی

به گزارش واحد مرکزی خبر ، آقای احمدی نژاد دردفاعش از وزیر پیشنهادی ارتباطات در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس درجمع نمایندگان ، ارتباطات و فضای مجازی را  مهمترین مسئله امروز در فضای دانش خواند و افزود: خدای بزرگ را سپاسگزارم که امروز موضوع وزارت مهم ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور است و بناست برای مسئولیت این وزارتخانه تصمیم گیری شود.

رئیس جمهور گفت: امروز ظرفیت نفوذ و شبکه ارتباطی استفاده از ظرفیت ارتباطی تقریبا در همه کشور شناخت شده و مورد استفاده است و در حوزه فضای مجازی هم دانشمندان و جوانان متخصصان ورود پیدا کردند.

وی گفت: متخصصان در تولید نرم افزار، محتوا و استفاده از این ظرفیت گام های بسیار بلند و  ارزشمندی برداشته اند.

وی افزود: فضای مجازی و حوزه ارتباطات جایی است که هر ملتی بخواهد جایگاه شایسته ای در دنیا داشته باشد باید خود را درمرزهای دانش و فناوری و بهره برداری از آن تثبیت کند.

رئیس جمهور گفت:کارهای فراوانی هم در حوزه ارتباطات و هم در حوزه مجازی پیش روست البته خوشبختانه اخیرا مرکز ملی فضای مجازی و شورای عالی مجازی هم تشکیل شده است تا سیاست های کاری و برنامه ریزی و هدایت و اجرای همه برنامه ها در سراسر کشور هماهنگ شود و هدفمند حرکت کند.

رئیس جمهور گفت: کسی که امروز به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فن آوری اطلاعات به مجلس معرفی می شود از متخصصان مسلط به حوزه ارتباطات و فضای مجازی است.

احمدی نژاد افزود:آقای نامی مانند بسیاری از جوانان این سرزمین در دوره دفاع مقدس فداکارانه حضور یافت تا جانش را برای استقلال ، عزت ، فرهنگ و آرمان های این سرزمین فدا کند.

رئیس جمهور گفت: وی که پس از دفاع مقدس در تخصص های مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی را به ثمر رسانده از فرزندان رشید این ملت است که با لباس پر افتخار ارتش سرافراز جمهوری اسلامی همه عمر کاری اش را صرف خدمت به آرمان های انقلاب ، عزت و استقلال ایران عزیز کرده است.

احمدی نژاد،بهره مندی از بالاترین سطح دانش تخصصی در حوزه ارتباطات،داشتن سابقه بسیار غنی از کار پژوهشی و تخصصی و ایفای مسئولیت های گوناگون مرتبط با حوزه ارتباطات و فضای مجازی را از قابلیت های وزیر پیشنهادی ارتباطات برشمرد.

رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد با حضور آقای نامی در وزارت ارتباطات پیشرفت های کشور در حوزه ارتباطات ، فضای مجازی و فناوری اطلاعات با سرعتی مضاعف پیش رود و شاهد دستاوردهای بزرگ تر و افتخار آمیزتر در این عرصه باشیم.

احمدی نژاد،هماهنگی در حوزه های فضایی، ماهواره های ارتباطی و سنجشی، ارتباطات زمینی و فضای مجازی را بیش از گذشته نیازمند هماهنگی بیشتر دانست و ابراز امیدواری کرد با پشتیبانی نمایندگان مجلس ، همت آقای نامی و همه دلسوزان شاهد برداشتن گام های بلند در این عرصه ها باشیم.

رئیس جمهور با تاکید بر پیشبرد طرح شبکه ملی اطلاعات افزود:باید همت و پشتیبانی کنیم تا هر چه زودتر به طور مستقل دارای شبکه ملی اطلاعات ، مختص جمهوری اسلامی با نگاهی جهانی در عرصه کنونی بین الملل باشیم.

احمدی نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد: نمایندگان مجلس با رأی بالا آقای نامی را به دولت بفرستند تا دولت نیز او را برای ایفای مأموریت های بزرگ پشتیبانی کند.

رئیس جمهور پس از دفاع از وزیر پیشنهادی ارتباطات صحن مجلس را ترک کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها