فردی که به دنبال اختلاف حساب با شریک خود، دست و پای کارگر بخت برگشته وی را بسته و کارگاه نجاری را به آتش کشیده بود، توسط ماموران کلانتری 151 یافت‌آباد شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۴۴۴۸۲

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرگرد عطاء‌الله سینکایی، رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد گفت: ساعت 16 ششم اسفند در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره آتش‌سوزی در کارگاه نجاری در یافت‌آباد، ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: تحقیقات ماموران معلوم کرد حدود دو ساعت پیش دو نفر ناشناس وارد کارگاه نجاری شده و پس از بستن دهان و دست و پای کارگر شانزده ساله کارگاه به نام علیرضا در اقدامی جنون‌آمیز، کارگاه را آتش زده و متواری شده‌اند.

سینکایی یادآور شد: همسایه‌ها قبل از رسیدن ماموران، به کمک کارگر بخت‌برگشته آمده و دست و پای او را باز و آتش را با کپسول‌های اطفای حریق خاموش می‌کنند.

رئیس کلانتری 151 یافت‌آبادخاطرنشان کرد: به دنبال این موضوع، ماموران بلافاصله از مالک کارگاه محمد خواستند در محل حضور یابد که وی دقایقی بعد در محل حاضر شد و به ماموران گفت: می‌دانم آتش‌سوزی کار چه کسی بوده است. متهم یکی از شرکای کاری من است که به دلیل اختلاف حساب کارگاه مرا آتش زده است.

سرگرد سینکایی با اشاره به این‌که با راهنمایی شاکی، ماموران به شهرک ولیعصر اعزام و موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل کنند، خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری دیگر متهم فراری این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها