جام بزرگ : نمی خواهم در رشته تربیت بدنی تحصیل کنم

بانوی تیرانداز المپیکی می خواهد فیزیکدان شود!

مه لقا جام بزرگ تیرانداز المپیکی در اردوها مشکل ادامه تحصیل در دانشگاه پیدا کرده و اگر در کلاس ها شرکت نکند ممکن است اخراج شود!
کد خبر: ۵۴۳۴۱۰
بانوی تیرانداز المپیکی می خواهد فیزیکدان شود!

او به دلیل تداخل کلاس های دانشگاهی اش با تمرینات تیم ملی دچار مشکل بزرگی شده است و به همین دلیل مسئولان دانشگاه به او هشدار داده اند. در حالی که برخی اطرافیان به او توصیه می کنند با تغییر رشته از فیزیک به تربیت بدنی منتقل شود خودش قبول نمی کند چرا که می خواهد تحصیلات خود را در رشته فیزیک تا بالاترین مدارج ادامه بدهد.
بانوی تیرانداز المپیکی ایران که در مسابقات آزاد غایب بود، عنوان کرد که مشکلات پیش آمده در روند تحصیلی‌اش باعث شده که تمریناتش را با موافقت سرمربی تیم ملی در شهر خود ادامه بدهد و در دو مرحله قبلی این مسابقات هم حضور نداشته است.
مه لقا جام بزرگ درباره غیبت خود در مسابقات آزاد تیراندازی گفت: به دلیل این که در دو مرحله قبل این بازی‌ها حضور نداشتم در این مسابقه هم شرکت نکردم و علت نبودنم هم مشکلات درسی‌ام بوده است.
وی با بیان این که برای آمادگی بیشتر در المپیک حدود یکسال و نیم از دانشگاه مرخصی گرفته بوده است،به ایسنا گفت: پس از المپیک شرایط ادامه تحصیل برایم سخت تر شد چون دیگر نمی‌توانستم آن طور که باید بر روی درس‌هایم متمرکز شوم، به همین دلیل مسئولان دانشگاه هم می‌گفتند که به جای رشته فیزیک تغییر رشته بدهم و تربیت بدنی بخوانم، البته حق با آنهاست چون باید برای موفقیت در این رشته تمام وقت خود را بگذارم، اما چون ورزش حرفه‌ای انجام می‌دهم چنین شرایطی را ندارم. از سوی دیگر من به رشته فیزیک علاقه دارم و دوست ندارم رشته‌ام را تغییر دهم.
ملی‌پوش المپیکی تیراندازی ایران با بیان این که با تمام این مشکلات هم اکنون شرایط درسی‌ام بهتر از گذشته است، تصریح کرد: صحبت‌هایی را با سرمربی تیم ملی داشتم و "لازلو" قبول کرده است که تمریناتم را در همدان ادامه دهم و آخر هفته به اردوی تیم ملی بیایم. البته از اواخر اسفند به صورت مستمر به اردو می‌آیم و پنجم فروردین هم که مرحله دیگری از اردوی تیم ملی شروع می‌شود به طور کامل در ترکیب تیم ملی خواهم بود.

جام بزرگ در پایان افزود: هر چند وضعیت رکوردهایم نسبت به قبل از المپیک بهتر است، اما هنوز به آن چیزی که می‌خواستم نرسیده‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها