ابراهیم‌زاده: بازی با تیم‌های پایین جدولی سخت‌تر است

تقدیر سرمربی نفت از خبرنگاران

سرمربی نفت تهران معتقد است بازی فردای تیمش مقابل گهر دورود به دلیل پایین جدولی بودن این تیم دشوار است.
کد خبر: ۵۴۳۱۷۹
تقدیر سرمربی نفت از خبرنگاران

منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی با گهر دورود، عنوان کرد: ابتدا می‌خواهم به شما خبرنگاران خدا قوت بگویم که در اکثر بازی‌ها چه در شهرهای شلوغ و خلوت بوده‌اید و کارتان قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم در مورد بازی فردا صحبت کنم، ابتدا باید به بازی دیروز استقلال و نفت آبادان اشاره داشته باشم. همه دیدید که چقدر بازی سختی بود و کسی باور نمی‌کرد. به هر حال این روزها بازی با تیم‌های پایین جدولی سخت تر از بازی با بالا جدولی‌هاست، چرا که تیم‌های پایین جدولی آخرین فرصت‌شان را دارند تا بتوانند امتیاز مناسب را بگیرند و از خطر سقوط فرار کنند.

سرمربی نفت ادامه داد: ما فردا جلوی تیمی بازی می‌کنیم که بازیکنان خوبی داشته و از کادر فنی بهره می‌برد که نظم و فن در آن مستتر است، به خصوص مایلی کهن از بازیکن جوان استفاده می‌کند. همچنین گهر در هر جای ایران بازی کند، از تماشاگرانش بهره می‌برد. ما هم باید با این فکر بازی کنیم و یکی از بازی‌های سختمان است. اگر می‌خواهیم در بالای جدول بمانیم باید آب دیده بازی کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم هم فوتبال خوب ارائه دهیم و هم در مسیر صعود به بالای جدول پیش برویم.

سرمربی نفت همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند؟ اظهار کرد: ما هر چه به پایان فصل نزدیک می شویم، این سوال از ما بیشتر پرسیده می‌شود، اما هم اگر تلاش کنیم تیم‌های بالای جدولی نیز بازی‌هایشان را می‌برند و فاصله بیشتر می‌شود. با این حال باید برای موفقیت تلاش کرد و هر اتفاقی ممکن بیفتد. همچنین ما با تیم‌های بالای جدولی هم بازی مستقیم خواهیم داشت و اگر در این بازی‌ها شایستگی لازم را داشته باشیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دور از ذهن نیست.

وی در پایان نیز درباره ادعای قنبرپور مبنی بر این که بازی‌های نفت قرار است در قم برگزار شود، به ایسنا گفت: ما فردا در دستگردی بازی می‌کنیم و در این باره از خود آقای قنبرپور سوال کنید.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها