ابراهیم‌زاده: بازی با تیم‌های پایین جدولی سخت‌تر است

تقدیر سرمربی نفت از خبرنگاران

نتایج باور نکردنی را باید فراموش کنیم

ابراهیم‌زاده: سر من کلاه نرفته است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: من کی گفته‌ام با خریدهای نیم‌فصل سرمان کلاه رفته است.
کد خبر: ۵۳۹۱۲۰
ابراهیم‌زاده: سر من کلاه نرفته است


منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سومی است که باید در فصل جاری در مقابل پرسپولیس انجام دهیم اما جام حذفی تا مسابقات لیگ تفاوت زیادی دارد.

وی افزود: در جام حذفی فقط یک بازی بین طرفین انجام می‌شود و گاهی اوقات یک سری نتایج باور نکردنی اتفاق می‌افتد که ما باید آن را به زودی فراموش کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه آلان آمادگی بچه‌ها بسیار خوب و مطلوب است و با انگیزه و قدرت کافی به دنبال این هستیم تا با رفع نقاط ضعف مقابل تیم پرطرفدار و خوب پرسپولیس بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی نفت تهران یادآور شد: از پرسپولیس و استقلال مثل همه تیم‌ها شناخت خوبی داریم، آنها تیمی سرعتی هستند اما نقاط ضعفی هم دارند، ما خوب پرسپولیس را آنالیز کردیم و امیدوارم هر تیمی فردا حقش بود به سه امتیاز برسد.

وی در پاسخ به این سوال که شما 4 هفته است نباختید باز هم به دنبال تکرار این اتفاق هستید یا خیر، گفت: ما قول می‌دهیم مقابل پرسپولیس فوتبال خوبی بازی کنیم، خوشبختانه محروم و مصدومی نداریم، شرایط کریمی هم مناسب است و می‌تواند با ریکاوری خوبی که از دیروز با ما داشته در تمرین به نفت کمک کند.

وی درباره شانس آسیایی شدن نفت نیز یاد آور شد: یک ضرب المثل باید بگوییم «چو آید صد، نود هم پیش ماست» ما تلاش می‌کنیم تا خوب کار کنیم و در جایگاه بالا سهمیه بگیریم، هدف کل مجموعه نفت این است تا در جایگاه بالا قرار بگیریم، ممکن است تعداد هواداران ما زیاد نباشد اما دوست داریم از لحاظ توان تاکتیکی آنقدر خوب باشیم تا در بالای جدول قرار بگیریم.

سرمربی نفت‌تهران درباره احتمال برگزاری دیدارهای این تیم در ورزشگاه یادگار امام قم نیز گفت: من در این‌باره نمی‌توانم نظری بدهم و باید در خصوص این موضوع با مسئولین صحبت کنیم. من به عنوان مربی باید تلاش کنم تا تیمم موفق شود.

وی افزود: ما باید بدانیم نتیجه بازی قبلی مقابل پرسپولیس را فراموش کنیم، هر بازی شرایط و تجربه خاص خودش را دارد و ما خوشبختانه با روند خوب در حال حرکت رو به جلو هستیم.

ابراهیم زاده در پاسخ سوال یکی دیگر از خبرنگاران که چرا از خریدهای نیم فصلتان ناراضی هستید، خاطر نشان کرد: من ناراحت باشم؟ چه جایی بوده و در کدام روزنامه و رسانه من این حرف را زدم؟ به تیترهای رسانه‌ها دقت نکنید، تیتر یک موضوع را مسئول رسانه انتخاب می‌کند. از من سوال شد که با توجه به اینکه شما موسوی را داده‌اید، نظرتان درباره حسینی و منوچهری چیست، که من گفتم گله من این است که موسوی تا روز آخر با ما تمرین کرد اما این دو بازیکنی که به ما پیوستند این اتفاق برای‌شان نیفتاد، من باید صادقانه حرف بزنم که این حرف را زدم.

وی افزود: من اگر 5 بازیکن را انتخاب کنم و باشگاه نفر پنجم را جذب کند باز هم نظر من برآورده شده و به کارایی من این بازیکن می‌‌آید حالا من کی گفتم سر ما کلا رفته است؟ الان 8 هفته است که از نیم فصل دوم گذشته، این چه سوالی است که از من می‌پرسید، ما باید برگشت به عقب نداشته باشیم و فقط به جلو فکر کنیم.

ابراهیم زاده درباره استرس بازیکنان نفت نیز گفت: استرسی در کار نیست و بچه‌ها کار خود را انجام می‌دهند و مشکلات خود را فهمیده‌اند که باید با دقت رو به جلو بروند.

وی در پایان درباره عدم حضورش در یکی دو سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: به نظرم دو سالی است که در لیگ قهرمانان نیستم اما با همین نفت شانس آسیایی شدن داریم، اگر به آسیا برویم بالاخره تجربه ای دیگر برای رسانه‌ها، مربیان و فوتبال ایران است. من حتی فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کردم و امیدوارم باز هم این اتفاق برای فوتبال ما بیفتد و حتی راهی جام جهانی شویم.

این صحبت‌های ابراهیم زاده در شرایطی برگزار شد که وی پس از حضورش در سازمان لیگ قبل از شرکت در کنفرانس مطبوعاتی اعتراض‌هایی به بهمنی یکی از مسئولان سازمان لیگ داشت و معتقد بود بخش نامه کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی به دست او نرسیده است، او گفت: حتی تمرینش را به خاطر این نشست نیمه کاره گذاشته که پس از صحبت‌های انجام شده و نشان دادن نامه نشست مطبوعاتی و زمان آن مشخص شد که حق با مسئولان سازمان لیگ است و ابلاغ آنها مشکلی نداشته است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها