برگزاری یادواره 52 شهید ورزشکار در شهرکرد

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرکرد گفت: یادواره 52 شهید ورزشکار این شهرستان فردا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۱۵۶۱
برگزاری یادواره 52 شهید ورزشکار در شهرکرد

مهراب ملک محمدی اظهار کرد: سهم ورزشکاران شهرستان شهرکرد از جمع هزار و 400 شهید دوران دفاع مقدس 52 شهید است.

وی از برگزاری یادواره 52 شهید ورزشکار همراه با هزار و 400 شهید شهرستان شهرکرد خبر داد و افزود: تمامی فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی هفته جاری نیز با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای دوران دفاع مقدس به نام شهدای ورزشکار برگزار می‌شود.

ملک‌محمدی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های امروز اداره ورزش و جوانان برنامه‌ریزی فرهنگی با هدف پیوند نسل چهارم انقلاب با آرمان‌های شهدا است.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار در استان تأکید کرد و گفت: هشت سال جنگ تحمیلی ایران جنگ حق و باطل بود، خانواده‌های شهدا زمانی که نیاز بود فرزندان خود را راهی جبهه‌ها کردند و امروز باید احترام آنها را نگه داریم، بر همین اساس برگزاری یادواره شهدا گامی در راستای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد شهدا محسوب می‎شود.

وی با تأکید بر اینکه پیام خون شهدا استقامت در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن است، اضافه کرد: اگر شهدای ما نمی‌رفتند عزت و استقلال ما رفته بود.

ملک‌محمدی ضرورت برگزاری این یادواره‌ها را در قدر‌شناسی از خانواده‌های شهدا دانست و خاطرنشان کرد: احترام به خانواده‌های شهدا باید در جامعه فرهنگ شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها