احتمال افزایش خدمت سربازی وجود دارد

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، از احتمال افزایش دوران خدمت سربازی به 24 ماه خبر داد و اظهار کرد: از آنجا که تعداد موالید ذکور در حال کاهش است، افزایش دوران خدمت سربازی دور از ذهن نیست.
کد خبر: ۵۴۱۴۱۵

به گزارش جام‌جم، موسی کمالی هرگونه خبر درباره کاهش مدت زمان خدمت سربازی را تکذیب و بیان کرد: دوران خدمت سربازی اکنون 21 ماه است، اما این مدت برای برخی سربازان با توجه به محل خدمتشان متفاوت است. کمالی برای نمونه از سربازان مناطق عملیاتی و امنیتی گفت که دوران خدمتشان 18 ماه است یا افرادی که درمناطق محروم یا بدآب و هوا خدمت می‌کنند، باید 19 ماه خدمت کنند.

به گفته جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، دوران خدمت سربازانی که در یگان‌های حفاظتی مراکز دولتی خدمت می‌کنند، 21 ماه در نظر گرفته شده و علاوه بر این سربازانی هم که امریه دارند و در دستگاه‌های دولتی خدمت می‌کنند، باید 24 ماه دوران سربازی خود را پشت سر بگذارند.

کمالی در ادامه با اشاره به این‌که ملاک محاسبه طول دوران سربازی سال اعزام است، عنوان کرد: مدت سربازی مشمولان اعزامی سال 91 به همین طریق محاسبه خواهد شد و برای همه مشمولان طول مدت دوران سربازی‌ برابر با مقررات همان سال اعزام در نظر گرفته می‌شود.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره سربازانی که سال گذشته به خدمت اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: افرادی که سال 90 به خدمت اعزام شده‌اند، طبق قانون آن سال 18 ماه خدمت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها