اتفاقی جدید در فوتبال بانوان

ملوان بالاخره صدر نشین لیگ بانوان شد

بازی با استقلال برای گلرها تعیین ‌کننده بود؛

سلیمانی: بعضی از مربیان حاشیه ایجاد می‌کنند

دروازه‌بان ملی‌پوش ملوان گفت: به کسی بی‌احترامی نکردم، اما بعضی مربیان وقتی نتیجه نمی‌گیرند حاشیه درست می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۱۲۳۹
سلیمانی: بعضی از مربیان حاشیه ایجاد می‌کنند



زمرد سلیمانی درباره برتری ملوان مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: بازی خوبی بود، هم ما و هم استقلال چند حمله و موقعیت گل داشتیم. این بازی برای گلر‌ها تعیین‌کننده بود چرا که هر دو تیم دروازه‌بان ملی‌پوش دارند. استقلال نسبت به نیم‌فصل اول بهتر شده و در نیمه اول هم موقعیت داشت که با خوش‌شانسی ما تبدیل به گل نشد.

وی ادامه داد: بازیکنان برای حضور در تیم ملی انگیزه بالایی دارند. از وقتی که مربی پرتغالی به ایران آمده، بازیکنان دوست دارند خودشان را نشان دهند. ملوان هم امسال یکی از بهترین‌های لیگ بود، اگرچه بم صدرنشین است، اما ملوان فوتبال بازی می‌کند.

دروازه‌بان ملی‌پوش ملوان درباره حاشیه‌های پیش آمده و اعتراض سرمربی استقلال در خصوص صحبت‌های وی با بازیکنان نیمکت‌نشین، به فارس گفت: من با بازیکنان ملی‌پوش دوستم و حرف خاصی هم به کسی نزدم، اما بعضی از مربیان وقتی نتیجه نمی‌گیرند حاشیه ایجاد می‌کنند. من شخصی نیستم که بخواهم بی‌احترامی کنم.

سلیمانی همچنین درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی مقابل اردن، عنوان کرد: در بازی اول ناهماهنگ بودیم زیرا تمرینات زیادی نداشتیم، اما در بازی دوم بهتر بودیم. درباره اردن هم فکر می‌کنم این تیم ضعیف نشده بلکه ما نسبت به گذشته قوی‌تر شده‌ایم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها